menu
person

22:05
21 שגיאה בעת שימוש בקונדום, אשר נעשה ללא יוצא מן הכלל

פרסום קונדומים מתמיד מעורר כי הם מספקים 99% הגנה והם סוג הפופולרי ביותר של אמצעי מניעה. איפה השאלות על הריון, מין אוראלי, STDs וחושים אחרים למבוגרים?

התוכן של המאמר

1 21 שגיאה כדי למנוע

אריזות עם קונדומים לפגוש אותנו בכל שלב: פרסום, קולנוע, מונים במשרד סופרמרקט, בתי מרקחת. לא קשה להאמין כי עם פופולריות כזו, קונדומים אכן מוגנים ממחלות הריון לא רצוי. אחד אבל נוטה לתוך שרשרת הגיונית זו. רק עם השימוש הנכון של קונדום, אתה תחסוך לעצמך ושותף מן תוצאות לא נעימות. למרבה הצער, רבים עדיין עושים שגיאות בנאלי באמצעות קונדום.

ליישם את הרצונות שלך בישראל רק כאשר אתה אישה מדהימה מן הפדרציה הרוסית. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל כדי להרוויח חודש מ 3600 יורו.

הגיע הזמן ללמוד פעמים ולתמיד כדי לגלות כי אין צורך לעשות עם קונדומים!

21 שגיאה כי הוא avoided21

להסתמך רק על קונדום

שום דבר בעולם אינו אידיאלי וקונדומים כולל. ההגנה המובטחת של 98-99% ניתנת רק עם שימוש מתמיד, אבל כוח כוח מתרחשות תמיד בחיים. ניצול לפעולה המינית המופרעת או באמצעות להקות אלסטיות מהאירוע, תוכל להגדיל את הסיכוי להריון ב -18%, על פי מחקר 2018.

הדרך הטובה ביותר לשלוט בפוריות, על פי גינקולוגים מיילדות, היא שימוש בקונדומים במקביל עם גלולות למניעת הריון או ספירלה.

קונדום - תרופת פנקסה מכל המחלות

עוד טריק פרסום שאין לו שום קשר למציאות אכזרית. כמובן, לטקס מודרני לא מתגעגע ביותר של מחלות venereological, אבל זה לא אומר כי מניעה ובדיקה רפואית רגילה ניתן לזרוק לתוך תיבת ארוכה. המחלות הבאות מועברות בקלות גם באמצעות קונדום:

הֶרפֵּס; וירוס פפילומה אנושי; רַכִּיכָה; אונות הערווה; עַגֶבֶת;

זה לא אומר כי הקונדומים צריך להיות נטוש בכלל, בהתחשב בזבוז חסר תועלת של כסף. קונדו הוא עדיין תרופה טובה נגד התפיסה, וכדי למנוע מחלות מין, הבדיקות צריך להיות כלול בלוח הזמנים השנתי שלך.

אין להשתמש בקונדום מחדש!

זה נשמע מצחיק, לא? למעשה, שימוש חוזר של קונדום לאחר אכפתיות ניקוי וייבוש עדיין נמצא בין זוגות. קודם כל, תרגול זה אינו היגייני ומגדיל את הסיכון להריון. שנית, קרו מאבד את הגמישות והשבית עם מעשה מיני חוזר.

זה גם בלתי אפשרי לשכוח לשנות את הקונדום, אם אתה הולך מ סקס אנאלי לנרתיק. חיידקים שנפלו לטקס מן המעי יכול לעורר זיהום בשופכה או בנרתיק.

קח את זה מיד

פורנו בפורנו ובחיים האמיתיים - לא אותו דבר. זהו הכלל הראשון כי צריך ללמוד כל בחור גם בבירור, כמו יצרני הקונדום עשה. עכשיו להרים קונדום באורך, רוחב, ובמקרים מסוימים זה אפילו לא קשה קוטר. אחרת, לטקס הוא התגלגל במהלך יחסי מין, ובמקרה הגרוע ביותר לא מחזיק בהצטיינות נעולה, מה שמוביל לתפיסה. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94/

קונדום אחסון לא תקין

אנו מבינים ששומרים על כמה קונדומים בכיס האחורי של המכנסיים או בארנק נוח מאוד, עם זאת, קופסה מיוחדת לאחסון שלהם הומצאה ועושה לא חוקית. השפעה חיצונית מהבהבת במהירות רדיד, מה שהופך אותו שמיש להשתמש.

אל תבדוק אריזה לנזק

בעיצומו של פרלודיים חמים אז לא רוצה להפריע את הקונדום לבדיקה מפורטת, אבל זה שווה את זה, תאמין לי. במהירות להטריד את שלמות האריזה, הרגיש בנושא נקבים, ואם הכל בסדר, להמשיך!

חיי מדף פג

במקביל לבדיקת האריזה לשלמות, אל תשכח להסתכל על חיי המדף. כמה קונדומים מכילים כחלק זרע, אשר לאחר הפקודה להפסיק לעבוד, עושה לטקס לתוספת מעניינת למין, אבל לא על ידי אמצעי מניעה.

טכנולוגיית שימוש לא חוקית

לבוש קונדום בתיאוריה ובתלונה מרגישים אחרת. על וידאו עם בננה, זה תמיד נראה פשוט, אבל חבר בהחלט לא נראה כמו פרי. הכלל העיקרי - הקצה התגלגל של הקונדום צריך להיות מחוץ החוץ של הפין, כך תחת השפעת האצבעות זה קל להחליק על ידי האיבר. אם קר הוא חזק, אין צורך ללחץ עם כוח, פעולות כאלה ניתן לשבור רק.

לא אוהב קונדומים רגילים? בבית המרקחת למכירה "פנימי", אשר ממוקמים בנרתיק.

משחק "על הקצה"

אין להשתמש בקונדום במהלך משחק מקדים - שגיאה חמורה. יש שאלה שאי אפשר להיכנס להריון ללא חדירה, זה לא נכון בשורש. לעתים קרובות, עם התרגשות חזקה בהשמדה במותו של חבר, spermatozoa, מסוגל הפריה של calaes סגור.

אין אוויר!

את nuance הבא הוא מסוגל לקלקל סקס טוב בתוך רגע. אל תשכח את האוויר, אשר מצטבר בהתבוננות. הבועה המתקבלת יכולה להישבר לאחר מילוי עם הזרע, אז זה צריך להיות speded לפני לשים על הראש שלו.

הקונדום השני רק במקרה

אם אתה מפחד ממך הם חוששים כי במהלך יחסי מין, הקונדום שובר או עוקב אחר משהו, אז הקונדום השני הוא בהחלט לא עוזר. להיפך, החיכוך שנוצר על ידי לטקס יעלה את הנזק לשני הקונדומים. בנוסף, אילו רגשות נעימים יכולים לדבר? להירגע ולשים לב לשיטות אחרות של אמצעי מניעה.

קרב לטקס!

אלרגיות לטקס לעתים קרובות מובילה לייאוש וניסויים מסוכנים עם קונדומים טבעיים של עורות של כבשים וחומרים טבעיים אחרים. המבנה שלהם הוא נקבובי ולקבל בקלות דילוגים spermatozoa. יצרני קונדום יש לטפל זמן רב של אלרגיות, לייצר מסטיק מ polyisoprene ו פוליאוריטן, אשר לא רק להגן מפני STDs, אלא גם הרבה יותר חזק ו דק יותר לטקס.

להזניח את החלפת הקונדום

אם אתה הולך ממין אנאלי לנרתיק, הגיע הזמן לשנות את הקונדום, על מנת למנוע חיידקים מן פי הטבעת בנרתיק. ניואנס נוסף - קונדום יש להסיר או לשנות מיד לאחר שפיכה, שכן לא חבר allygular יורדת בגודל ונותן את הסקר בנרתיק. סקס אוראלי גם דורש שינוי קונדום, כמו הסיכון לפגוע שן לטקס דק נזק גבוה מדי.

הוא ארוך מדי

כמובן, נחמד אחרי סקס טוב לקבל ליטוף חלק משותף ולהרגיש מדים מלאים. Sexologists ממליצים לא הידוק עם חדירה לאחר אורגזמה, שכן הסיכון של הזרע נכנס לתוך הנרתיק עולה עם כל דקה של חיבוקים חזקים. אל תהיה עצלן כדי להסיר את הקונדום ולחזור לשותף.

אין להשתמש בסיכה

תחשוב על רכישת חומר סיכה, אך לא בטוח בחשיבות הקנייה? לחות טובה היא שימושית במדויק במקרים כאלה:

חומר סיכה נכבד מבחינה פיזיולוגית; שינוי תכופים של תנוחות; כמה סיבובים סקס.

בקבוק סיכה קטן מבוסס מים של הדרך להסרת תחושות כואבות ולהפחית את החיכוך של הקונדום, וכתוצאה מכך, ההסתברות של קונסוס.

חומר סיכה לא הולם

כלל הזהב במין - קונדומים תואמים רק עם חומרי סיכה על בסיס מים וסיליקון.

רוסית שאינם פנסים וא נכון של מידע הולידו שיקול דעת שגוי כי ליווי הוא משהו שניקוי, זה, אשר צריך לשתוק. עכשיו מעטים יש את המידע כי שירותי ליווי בישראל אין זנות משותפת לחלוטין.

שמן סיכה לטקס קורוזיב, כמו גם שמנים מיוחדים עיסוי. כמו כן, אתה לא צריך להאמין העצה על החלפת סיכה טובה עם נפט או מעודן עם קרם פנים, למעט גירוי של איברי המין האי-נוחות במהלך יחסי מין לא תקבל שום דבר.

לשמור על השמורה

אריזה נוספת של קונדומים צריך תמיד להיות בשולחן המיטה. תקווה לפתיחה לזכרו של בן זוג, פתאום הוא גם חשב עלייך? אין זה סביר שמישהו ירצה לרוץ מתרגש בבית מרקחת, אבל מזניח את Kondo, אתה מזמין באופן אישי את התפיסה "בלתי צפויה" במיטה שלך.

השתמש בקונדומים

הפריט הבא ייראה הרבה שבט, אבל זה תמיד צריך להשתמש קונדומים אם אתה לא לפנות לשיטות אחרות אמצעי מניעה. על פי מחקריו של מגזין המין, רק 59% מהאמריקנים משתמשים בחניכיים עם כל יחסי מין, ו -35% לא חשבו עליהם במעשה המיני הראשון, ברצינות מתווכח כי בפעם הראשונה לא יכולה להיריון. עדיין רוצה להשתתף בפרויקט להגדיל את הלידה?

אין להשתמש קונדומים במהלך מין אוראלי

במצגת רבים, העברת ה - STDs במהלך מין אוראלי היא גם בלתי אפשרית כמו תפיסה. למעשה, הפה שלך הוא ריר גדול אחד, שבו הרפס יכול לחיות, וגם לחדור ל- HIV דרך פצעים קטנים.

לא להשתמש בקונדום הפנימי

קונדומים מקומיים טובים במיוחד לנשים שרוצות מגוון או ששותפייהם לא אוהבים להשתמש קונדומים חיצוניים. עם זאת, בהתחלה הם עשויים להיות קצת קומפלקס בשימוש, אבל sexologists מובטחת, קצת תרגול לחזור קונדומים סטנדרטיים לא רוצה.

השתמש קונדום לאחר נזק

אתה לא צריך להמשיך יחסי מין, אם אתה מרגיש שהקונדום נשבר - לא משנה כמה תשוקה לא לכסות אותך בשלב זה. שאל את השותף לעצור ולהחליף עם קונד, אמצעי זהירות השני יחסוך כמה חודשים של טיפול zalic מן std.

קונדומים עברו דרך ארוכה מן העיתונים לחות בשמן ועורות כבשים יבשים לפני שהוגשו בצורה מודרנית. ניואנסים מפורקים במאמר זה יעשה מין ב -99% בטוחים יותר, כפי שהובטח פרסום.

Просмотров: 3926 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar