menu
person

12:04
7 קרדית בלתי סבירה על תבנית WebCam עבודה

ביקורות שליליות על בנות עובד בתחום של זמן הפנאי, נולדים באפס. מסיבה זו, נשים צעירות רבות מפחדים להירשם באתרי מצלמות אינטרנט, לשלול את עצמך. הגיע הזמן להפיג את המיתוסים הבלתי סבירים ביותר בעבודה על אתרים וירטואליים. זה לא נכלל כי, לאחר מודל האינטרנט יעבוד לא כל כך מפחיד!

מיתוס № 1 - רק בנות עם מראה מושלם יכול רק

כל אתר המציע רווחים באתר האינטרנט המקוון יש דרישותיה לעובדים:

  • גיל 18 ועוד;
  • חֶברָה;
  • זמינות זמן חינם 2-4 שעות ביום;
  • גישה לאינטרנט, מצלמה ומיקרופון.
  • עובדי האתר להתקשר למודלים, אבל לא אומר שהם כולם פוטנציאליים. הצופים הם גברים רגילים. לכל אחד יש רעיונות משלהם על היבט הנשי המושלם. לכן, כל דגם יוכל למצוא אוהדים. משקל, צמיחה, פרמטרים של הדמות - כל זה לא משנה.

    מיתוס נ '. 2 - לעבודה, אתה צריך לעבוד ציוד יקר

    התחל עבודה מודל מצלמת יכול עם מינימום השקעות. מספיק כדי לקבל מצלמה, מיקרופון אינטרנט במהירות גבוהה. הבנות למדו אפילו מרוויח עם טלפון סלולרי באמצעות יישומים.

    כמובן, את האור הנכון ואת המצלמה שלך מגביר את הסיכויים למשוך קהל עשיר. אבל תמורת התחלה, פשוט להחזיק מחשב נייד ויש להם חדר לא אחד לא ילך. על פי הכללים של אתרי מצלמות אינטרנט, המראה של צדדים שלישיים במסגרת אסור, אפילו בעלי חיים לא צריך למלא את האוויר.

    המספר שלי 3 הוא זונה!

    המיתוס המטופש ביותר, מי לנחש מי לא חושב. יש בנות שמדגים את הקסם שלהם מול המצלמה, אבל פעולות כאלה הן אופציונליות. רוב הבנות פשוט לתקשר עם ממברנות, מקבל פרס כסף טוב על זה. מאז הפך הדיאלוג לזנות?

    5 סודות הצלחה... אנו משתמשים בראש שלך...

    אף אחד לא יכול להכריח נערה לאג"ח אינטימיות, שכן תקשורת באינטרנט. עבודה בטוחה, המודל מוביל שידורים מהבית או המחקר. כמה סוכנויות מודל להציע את השכרת חדרים מאובזרים.

    מיתוס № 4 - מחדש קרובי משפחה וחברים יהיה להזמין

    לא בהכרח העבודה שלך לספר לאנשים השמרניים. אם המודל הוא הרצוי, אף אחד מרוסיה לא יראה את האסטרים שלה. הנערה יכולה לבחור אזור בהגדרות, למדינה להציג מופע מקוון. אם אתה מגביל גישה לכל תושבי רוסיה, המודל יהיה לתקשר רק עם זרים.

    פלטפורמות אלה מטפלות בנוחות של שיתוף הפעולה. הפרטיות נשמרת לא רק לצופים, אלא גם עבור דגמים. העיקר הוא בזהירות לומד את ההגדרות לבחור את אזור ההולכה. נערות ליווי בראשון לציון

    מיתוס מספר 5 - אתה צריך לשבת מול המחשב

    כן, אנו ממליצים על אתרי מצלמות אינטרנט כדי לתת מדי יום לעבוד. מספיק כדי לעשות במשך 2-3 שעות. הנערה יכולה בקלות לעסוק משימות בבית, ללמוד במכון וגם לשלב או באינטרנט עם התעסוקה העיקרית.

    באתרים, ניתן גם לעזוב. אתה יכול לקחת הפסקה במשך 7-14 ימים.

    מיתוס מספר 6 - משכורת קטנה מאוד

    בממוצע, הנערה מרוויחה 30,000. רובל לחודש. במקביל הוא נכבש רק 2-3 יום. לא ניתן להגיע לכל עבודה רשמית. אם ההופעות הן מרהיבות, אז הסכום יגדיל מספר פעמים.

    מודלים פופולריים מצלמות אינטרנט מתקבלים מ 150,000. רובלים לחודש. תשלום עבור תקשורת הוא הנציג, ולכן חשוב באמת להשפיע על הצופה.

    מיתוס מספר 7 - אתה צריך לדעת אנגלית

    כמובן, יכולת זו תאפשר תקשורת. אבל פלטפורמות לא דורשות ידע של אנגלית מן הבנות. ניתן להשתמש ביישומי תרגום נוח ושירותים. במהלך שידורים, אתה יכול גם ללמוד אנגלית, תקשורת באופן קבוע עם תושבי ארה"ב אמיתית, קנדה, אנגליה.

    Просмотров: 656 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar