menu
person

18:23
איך להבין כי הגברת לא היה מין במשך זמן רב: אבק, רשת ראיות אחרות

נראה שמישהו מאמין שגברת, שלא היתה מין במשך זמן רב, מקלה על זה. מישהו - כי הגברת לאחר התנזרות ארוכה הופך להיות מאוד חזק פנימה רגיש. זה כך? האם אפשר להבין לפחות כמה סימנים לכך שהגברת לא היתה מין במשך זמן רב? משתמשי Reddit לענות.

התוכן של המאמר

1 תשובות של גברים שיודעים נשים 2 פרס: עבור נשים

תשובות לצעירים שיודעים נשים אצל נשים

"אני לא יכולה לומר כמה זמן לא היה לה מין, לפי האופן שבו היא צרה, אבל אני יכולה - כמה מאיתנו היא ייעוץ, כפי שהיא, באופן כללי, מתנהג במיטה. בדרך כלל גבירות ממהרות ללכת למין מאשר לפני זמן רב לא היו זמן, אבל עם כל זה, כפי שהיינו לקרוא, לא נקראתי לא אוקטור את nonflath.

שירות ליווי בישראל הוא מושלם. שוב ושוב, הלקוחות הם גברים בטוחים, הם שרצו להסתכל על הפגישה, ללכת ישירות עם גברת יפה. הכנסה זו מספיקה כדי לכסות לחלוטין את עצמם עם כל הדרוש.

יש לציין כי קשה, באופן כללי, למצוא, או שהיא לא קיימת יחסי מין בכלל, או רק במשך זמן רב מאוד "@ bthechangeuwant2c "לעתים קרובות אני יכול, זה הפך, להבין את ההתנהגות העצבנית שלה. למה היא עצבנית - חסרת תועלת. אני בדרך כלל, לשים את זה בעדינות, מנסה לעזור לה להרגיש נוח »@ crankypants 15 "לפעמים הבנות הן יותר כמו רבים חושבים, חסרי סבלנות ונלהבת, ולא שלהם במשך זמן רב, וחבר'ה אוהבים את זה. אני יכולה להגיד זאת כדי לומר שהיא לא קיימה יחסי מין במשך זמן רב, לא על ידי איך כולם יודעים, סקס עצמו, אבל על הזיכרון הכללי של אינטראקציה איתה לפני ואחרי "@Maniclord "לֹא. חלק מהנשים הן רק בתוך צרה, אפילו יותר מאשר הם קיימו יחסי מין רק, אני יודע בוודאות "@simbablk "אני אבטא עולם לא פופולרי ואני אגיד כן, אני יכול להגיד שהיא לא קיימה יחסי מין במשך זמן רב, ולא, זה לגמרי לא מעוכב על העסק שלי" @brosophilia "אני יכול להגיד איך היא מתנהגת, סביר להניח בהתנהגותה, זה נראה מחליק את ההתרגשות" @ freamfifty5 "אני יכולה להגיד שהנערה שלי לא היתה מין במשך זמן רב, כי היה לנו שתיקה, אז מאוחר יותר זה הופך להיות מאוד, כמו רבים באים לידי ביטוי, צר, ואני צריך לפעול איטי יותר. אבל קודם לכן, כפי שכולם מבינים, לא היה מין, אני לא יכול לומר - אין לי מה להשוות עם, אולי זה כמו זה צר "@ משתמש מרחוק "אני אף פעם לא חשבתי על זה. אבל ולא הגברת היא מאוד, כפי שישבנו בזמן, חזק ורטוב אחרי היעדר מין במשך זמן רב, אני באמת אוהב את זה. אני אוהב כשהגברת שלי חזקה, כפי שכולם יודעים, רטובים. בנוסף זה מחומם מאוד על ידי הגאווה שלי "@golemshepard "זה נראה כאילו אני יכול. היתה לנו הפסקה במשך כמה חודשים עם הגברת, ואחרי שהיא בעצם נזרק, כפי שאנו מתרגלים לקריאה, הזין שלי, הראשון. ושנית, היא השיגה אורגזמה למעשה לדקה מתחילת חוק המין, אם כי בדרך כלל אתה צריך 15-20 דקות. הכל כבר זמן רב ידוע מה ... כן, אני יכול לומר "@ J-Jazz "אתה יכול להבין כמה מאיתנו קורא בעקביות, הכיל מתח מיני, אבל קשה לומר, ולא היית עם האדם הזה. עם אדם חדש, שום דבר לא יכול להיות רק לומר, כפי שכולם מובנים, איך היא חזקה. אבל אני יכול, לשים את זה בעדינות, לומר שיש הבדל רגשות מאשר יש לך כל יום עם גברת כל יום ופעם בשבוע "@ biggie313 "כן, במקום זאת היא תגיד לי" @ aprikoat "לדעתי, הבנות בדרך כלל מנותקות משהו על זה. כמו חודשיים חלפו מאז קיימתי יחסי מין, "אפילו במקום לא היינו מתוכננים בכלל. או מוציא פגישה עם כל שליח של יום שישי האחרון או כמו "כי @schizophreniamc "הו כן. אחד הבנות שלי לא היה מין במשך כמה שנים. טוב מאוד כדי להדגיש את מה שהיא נראה להפוך לילד שם, בתוך "@ Killroy1971 (אחי, איך אתה יודע מה בתוך ילדים? נראה כי הזמן סוף סוף לגרום למשטרה) "בדרך כלל זה בולט באינטרנט ... נהדר, די ברצינות, לא, אני לא יכול להגיד על סימנים פיזיים. עוד על התנהגות, על פי התחושה הכללית של הנערה "@magorkus "פעם קיימתי יחסי מין עם גברת, שלא היתה לי שנתיים. היא צריכה לומר שהיא כל הטוויסט והיה רגיש מאוד. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה שזה היה מביך למדי. אבל לא היה לי שום סקס עם אותה מוקדם יותר, אז אני לא יכול להשוות.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות, הקונים הם צעירים משגשגים שרצו להסתכל על החגיגה, מטפלים בידה עם אישה יפה. כזה להרוויח זה די די, אז כדי לגמרי למעשה לכסות את עצמם אובייקטים הדרושים.

לכוון את תשומת הלב כי אז ... כל האנשים שונים, אז אני חושב לא, אתה לא יכול לומר "@gonzored "אם יש לך בעבר היה מישהו, תוכלו להבחין בהבדל, אבל רק מאשר הגברת לא להשתמש צעצועים או ככה. אז היא לא יכולה להיות שגויה מאשר בנות אחרות. הבחור יכול לשפוט את זה על איך זה רטוב או לא, ובתגובות אחרות. כמו גם על הבחור, זה יכול להיות אמר על ידי איך זה פשוט נרגש וכיצד הוא מוצק "@miniireddit "יש כמה סימנים שיביאו סוף סוף לרעיון שהגברת הזאת לא היתה הרבה זמן: למשל, שהיא מאוד, איך אנחנו תמיד מדברים איתך, רטובים. השני - כשהיא מתחילה לנשק, אבל לא ברור מאוד ומבוכה, כאילו, כפי שאמרות לנו לבד, דוחפת למין, אבל לא עושה את הצעד הראשון, בתקווה שזה, בסופו של דבר, יעשה גבר. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי הם ולא עושה את הצעדים הראשונים, כפי שכולם יודעים, הראשון, אז מעשים שלה הם מאוד מביך "@withmyfaceinmypalm

אז, כפי שאתה רואה, הכל אדם מאוד והוא תלוי כמה באים לידי ביטוי, כל מיידן מסוים. כולם ברורים שמישהו לאחר התנזרות ארוכה, בסוף, נעשה חסר סבלנות, וכפי שנדרש להביע רגיש, אדם, להיפך, הוא מאוד, כפי שמביע רבים, הידקים במובן הפסיכולוגי והפיזי. מבחינה פיזיולוגית הכל תלוי על המאפיינים של המבנה של איברי המין של כל נערה (זה יכול להיות צר מהטבע) ואם הוא משתמש צעצועי מין. אבל במקום שאתה כבר עוסקת במין איתה, ואחרי שהיה לך שתיקה ארוכה, תבחין בהבדל בהתנהגות וברגשות.

פרס: לנשים 2

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. אני עוזר לזוגות, באופן כללי, לפתור קשיים בחיי המין. כמה אנשים יכולים לחיות בלי סקס? כאן אתה לא יכול לתת תשובה ברורה.

מתי היתה הפעם האחרונה שאתה לשטוף גיליונות? הרבה זמן, כי הם לא במיוחד, בסופו של דבר, הם צוחקים, ולא מבינים מה אני ... אה, וזה מה, פירורים מעוגיות מתחת לשפל? אלוהים, כן מהם אתה יכול אריזה שלמה, זה הפך, לתאם! אתה גם יצרתי לרשת עם קונדומים. אה, שוב שכחתי לצאת מן המשטר גלישה בסתר, מצטער! מה עשיתי שם? Nuuuu ... (פורנו בשמחה גלים לך, כפי שרבים באים לידי ביטוי, כפות מאחורי הפינה. או לא כפה.) מתי היתה הפעם האחרונה שאתה, בסופו של דבר, לשפוך רגליים ומפשעה? אתה לא, בסופו של דבר, נראה כי זה כבר יהיה אפשרי לחלוטין, ולכן, כדי ליישב ציוויליזציה חדשה? ואפשר להתפטר עד כדי כך שהוא כבר יכול לירות "הפארק, כמו הרבה של האף, זמן הייעוץ, התקופה היורה"? כאשר אתה עובר עליך ברחוב, אתה תעכב בלי משים בעיניהם. אולי אתה מעצבן (מה שהם מתנשקים כאן, לא שמענו על כללי ההתנהגות במרחב הציבורי?!), או עצוב, או ... בראש שלך מתחיל לשחק פורנו איתם. למרות שאתה לא יכול להודות בכך. מה לעזאזל סביב כל כך הרבה בחורים חמים?! אלוהים, בריסט זה היה ידיים שרירים מיניות כל כך? ואת המתכנת תוהה מה עוד הוא יכול לעשות כאלה ארוך, אצבעות יפה .. טוב יותר מאשר אמא שלך לא יודע מה ספינים בראש שלך ממה שאתה פתאום להגיע להתאים ספורט. רגליים שרירים אלה, גבות רחבות, נשימה כבדה ... אולי אמא המסכנה שלך תוביל לכומר לשרדי גירוש מושב. (ואתה לא נגד) אתה מרגיש בלתי מוסבר, קוק הוא הנהיג, מנופח ומאבל על עמיתים ב טריוויה. אולי יש צורך לחזור לאופן שבו כולם מובנים, זה חייב לשעבר - לא, כפי שכולם נמס, דבר כזה, כפי שכולם מובנים, רעיון רע ... הוא זיין כמו אלוהים. אתה מתחיל לקרוא "50 צבעים של אפור", משועמם דרך, באופן כללי, 10 דקות ופשוט התחיל לדפים של Google עם סצנות סקסיות כדי להאיץ את התהליך. אוסף שלך של צעצועי מין יכול, באופן כללי, להוכיח את הכפר שלך. סקס הפלך. הוביטים עניים. אתה תפס כל כך קשה ללטף את עצמך, כי נראה שהוא בטוח שאף אחד אחר לא יוכל לבסוף לעשות אותך גם כן. אתה לא זוכר מה זה - להרגיש את המשקל של אדם אחר. הדבר הכי מרגש שעשית במיטה בזמן האחרון - פיצה.

שלח לעצמך עובדה אחת, כי מצד שני, זה בהכרח העיקרון ואת החלק הנעים של החיים. כמה פעמים הם גם עושים - כדי לפתור אותך.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

הו, האנשים האלה, תמיד נראים רק על החלק העליון של השכבה העליונה, וכדי להסתכל לתוך הראש, לא תזכחו ... רע מלים. זה מאוד ברור ממה שאתם מתחילים, בלשון המעטה, לחשוב "ולא הרבה זמן אני מאכל (אולי בכפייה) פרישות" - אולי סימנים אלה יניחו לך בסופו של דבר, לוודא. זה ברור מאוד, הכל בצחוק, באופן טבעי, לא לתפוס הכל רציני מאוד.... ואולי זה לא רע! אנשים לא צריכים סקס כדי להיות סקס כך, להיות, להרגיש כאילו אנחנו תמיד מדברים איתך, מאושר.

באופן טבעי, המין אינו רלוונטי לפעולה העיקרית. הכל כבר מזמן לדעת מה תיאורטית, הגוף, בסופו של דבר, יכול להתקיים ללא פריקה פיזית. אבל במצב הנפשי, היעדר מין מושפע מאוד. והם יודעים שהגברת או הגברים לא קיימו יחסי מין במשך זמן רב, אפילו אוננות לא משנה אותו רק. כולם כבר מזמן ידוע יש כל יום כל יום, אבל עם כל זה בכל מקרה עדיין יהיה סוף סוף רוצה לעסוק koitus נלהב עם, כמו רבים באים לידי ביטוי, אדם חי. כזה הוא הטבע שלנו, ומשהו מאוד קשה עם תשוקה מינית. דירות דיסקרטיות בתל אביב

Просмотров: 99 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar