menu
person

13:03
איך סקס חשוב במערכות יחסים? וכיצד להחזיר יחסי מין בנישואין?

אחד הנושאים האהובים של דיונים בדיונים על חששות מין כמה זמן יש פעולות מיניות. יש השוואות רבות של דומה לאלה המשתמשים בדייגים, מנופפים בידיהן, ומפגינים את גודל התפיסה, אך הנתונים הסטטיסטיים של חוסר הניסיון. להבין כמה סקס ממשיך? ממחצית וחצי עד 5 דקות. כל שאר - הקדמה, חיבה, משחקים או דמיוני פירות.

התוכן של המאמר

1 למה כל דיונים? 2 ספרינט אולי לספק הנאה 3 סקסי מרתון - תן הכי מתמשכת 4 איך לקיים יחסי מין? 5 תלוי בשקר אושר של שותפים כמה מין ממשיך

מטבע הדברים, ישנם מאושרים ולא מאוד יוצאים מן הכלל, אבל לא תלך נגד סטטיסטיקה. אבל, למרות זמינות המידע על משך יחסי מין, תשוקה סביב זמן המין והסכסוכות על משמעותו לא לדחוף, ובוודאות, לעולם לא תתביישו.

למה שכולם דיונים?אני

אם סקס תופסת בחייו של אדם כל כך לא מספיק זמן, אז למה כל אז עליו כל כך הרבה שמנוני? בואו ננסה להבין את זה.

מין מניחים לא רק יחסי מין ספציפיים. זה טבעי, מרכיב חשוב, אבל לא כל. האמנות של hahal טוב או פילגשים הוא רק ביכולת להשתנות תהליך של שפע של נוהלי הקשורים מ ליטוף מין אוראלי משחקי אהבה.

הערה: באופן ספציפי, ליטוף תמים לחלוטין הוא מסוגל לספק מספר עצום של חוויות ארוטיות לילדים, מצד אחד, לעשות 1 צעדים על נתיב החיים הסקסיים, ומצד שני - הם שונים בטוהר ובהירות של תפיסה. מסיבה כלשהי, על ידי רכישת חוויית מין מסוימת, על השיטה המפוארת הזאת כדי לספק כל חוויות קלוריות אחרות לעתים קרובות חלקה. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

שִׂיחָה למשך משך המין, אנשים ברוב המקרים אומר את כל טווח התרגילים, ולא רק הישיבה הסופית שלו. בדרך כלל לא לציין את הרגע הזה, נהיגה לא בטוח בכוחות המיניים שלהם של אנשים בלבול ובמתחלים. ב עסקים יכולים לקיים יחסי מין כל היום, עם כל זה יחסי מין ספציפיים זה ייקח כמה פעמים עד 5 דקות, ואולי רק ופשוט מינור לשני. וכולם יהיו מרוצים!

רַע האה נזכר אפוא על ידי מעשה מיני קטן, שאינו סופר אותו, שום דבר מדהים ומנהיגים לא יכולים, עם יכולות גופניות במהותה אולי אפילו ברמה גבוהה מאוד.

ספרינט Can לספק כיף

לִפְעָמִים ניתן לזכור את יחסי המין הקטנים ביותר לכל החיים ולקרוא לסערה רגשות. כיצד להשיג זאת? לְאַלתֵר.

יש מצבים שבהם רצון סקסי עוקף בצורה הכי גדולה, לא נכון. בתיאטרון, בקולנוע, ביום לידתו של עמיתים, תאגידים, קבלת פנים חגיגית, החתונה של החבר הקרוב ביותר, על טיול או טיסה, ביקור, אפילו במהלך האירוע הרשמי. מה לעשות? להילחם עם הרצון או לארגן ספרינט סקסי בלתי נשכח? באופן טבעי, 2.

זה כאשר Kutsa הוא הזמן של יחסי מין יהיה רק ​​פלוס. זה דחוף למצוא מקום מבודד. ז'אנר קלאסי: שירותים, חדר אמבטיה, מזווה, באופן כללי, לפחות קצת חדר קטן שיש דלת, ובסטנדרט - טירה. יתר על כן - במקרה של טכנולוגיה. הבחירה של ההודעות מוגבלת, רעש עדיף ליצור קצת ככל האפשר, כך לצחקק גניחות להשאיר מאוחר יותר.

הבחירה של תנוחות עשויות להיות עשירות יותר מאשר במבט ראשון, פנטזיה למדי להראות ולקחת בחשבון את התכונות של המקום והבגדים הסובבים. הר או כתם - סימן של צליל רע.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, קונים הם צעירים מוצלחים אשר מתכוונים להיראות חיובי בחופשה, הליכה בהישג יד עם בחורה בהירה. הכנסה זו היא למדי למדי, ולאחר מכן לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

לשפר את התרגול ואת המניפסט. עבור הגברת בדיוק בדיוק בעדיפות של שמלת הערב וגרביים, ולא חליפה מכנסיים.

אֲפִילוּ אם מישהו רואה את היעדרות לטווח קצר - לא כישלון. במבוגרים העולם הרפתקאות כאלה יהיה במהירות לגרום אהדה, למתוח - גינוי או קנאה. על ה באמת קשה לעמוד בתהליך, אבל כמה זיכרונות ו Memoirov נשאר! כמה אתה יכול לספר לחברים ולחברות!ב למרתון סקס אין שום דבר מגעיל אם אתה יכול בקלות לספור את שלך כוחות. ללא שם: לשפוך חומר סיכה, אולי אתה צריך!כרגיל - האפשרות הטובה ביותר שתמיד תביא מנגנון מלא היא במרכז.

שום דבר לא עולה רגשות כמו תחושה של איום. בעולם המודרני שלנו, זה קצת לא הסיכוי היחיד לחוות מין על סף. זוהי הרפתקה מרגשת, שלה כתוב לחזור שוב ושוב. שינוי האירועים הוא אחד הטובים ביותר משחקים ארוטיים הדורשים הרבה פנטזיה ואומץ.

סֶקסִי מרתון - תן לזה להתגבר על החזקים 3

אַחֵר אקסטרים - יחסי מין שנמשך זמן רב מאוד. עם כמה נתונים טבעיים ועבודה זהירה על היכולות הגופניות שלהם זה יכול להיות. בתוספת זה או פחות? האם זה רק לעמוד בעומס כזה?

סקס רווי גם בערך אותו אנרגיה כמו ריצה. זה רק כדי לדמיין איך אדם מאומן היטב הוא עייף, אחרי האומללה 5 דקות. ואם 20 עברו? קח פסק זמן לקחת נשימה ולשתות מים. אחרי חצי שעה, אפילו הלוחם המאומן ישאל.

זכור איך בקריקטורה "אנטילופ הזהב"? "אבל אם אתה אומר" יפה ", כל הזהב שלך יהיה להתגלגל ב shards!»במרתון סקסי, יש גם סיכון כזה. מי יהיה volatrates על רחמים, סיכונים לנצח כדי לאבד ביטחון שותף בהצטיינות.

יש מה לחשוב, המשקף על הפנאי על הסיבה הטבע יש לי היכולת להמשיך במעשה מיני רק כמה דקות. גם כן בהחלט לא מתאים לא לדפוק את הפנים בבוץ.

אֵיך לעשות כך מעשי מין ארוכים לא לנשוף את כל הכוח ולא לקלקל עָנָיו? להפריע לזה! לא ללבוש ולהירגע, אבל האם לפחות מין אוראלי רווי, למשל. כמעט מישהו נעלב, והמעבר יהיה דרך אגב.

במקביל, לעתים קרובות יותר - האחרון. לא תלויים במצגת של מישהו אחר, באופן טבעי, אם זה לא בוס ספציפי.אֲפִילוּ המין החולף ביותר בחלל הצפוף בקוטטה עשוי להביא זיכרון ללא שינוי ולחזק את הדברים טוב יותר מאשר כמה פגישות פְּסִיכוֹאֲנָלִיטִיקָן. לא להכחיש את עצמך בהנאה זו.

איך לקיים יחסי מין?4

סקסי כל סביב מכיל פיזור עומס הרמוני, היכולת מאוד להראות את המיומנות, להרגיש לחלוטין את רוח הצוות ולקבל את הציונים הגבוהים ביותר. איזה סוג של תרגילים בו?

אַקדָם. באופן ספציפי, זה מאפשר לך להראות את כל היכולות שלך, ואת היכולת לספק את ההנאה הגדולה ביותר לשותף. יש צורך להשתמש בכל השיטות האפשריות: מתוך יצירת אווירה מתאימה וסביבה, לכל סוגי ההשפעה הפיזית. קבלת הנאה יכולה אפילו להתחיל עם קשר מסוים, אבל מארוחת ערב רומנטית משותפת עם נרות, אמבטיה חמה, בקבוק יין טוב, שיחת לב, מוסיקה טובה וריקוד לא רצויות. לאחר מכן, אתה יכול לרוץ בצורה חלקה כדי להתפשט נינוח, קל לליטס, עיסוי ארוטי. מלטס הדדי. הנה אפשרויות יכול להיות לא פחות מאשר הצעד הראשון. ליטוף עם ספוגים, ידיים, אמצעים בהישג יד: נוצה, קרח, מריגולד חדה. כמה רגשות חסרי נשימה ניתן לחוות מתוך פריט אחד שקופף על העור, המשפיעים על פינות המכרז ביותר של הגוף! וכמה חדש אחד יכול לגלות על אדם, צופה תגובתו לגעת דומה. מין אוראלי יכול להיות גם חלק מהצעד השני והתרגיל העצמאי. בתרגיל זה, האפשרויות הן במידה מסוימת פחות מאשר בעבר, אבל מידת ההשפעה על השותף והיעילות גבוהה בהרבה. לא מתוחכמים, מלטף את החבר שלך בתורו או מתאמן בתפקיד של שישים תשע. אלה שנוטים לסוג זה של מין לאבד כמעט כמעט, הן ברגשות האישיים והן ב "עבודת צוות" עם שותף. פרט עצמאי: תרגול זה יכול להימשך זמן רב מאוד, חיזוק. יחסי מין ספציפיים. למרות הקטן, כפי שכבר למדנו, עמידות, זה לא צריך להיות מוזלים. אפילו בתוך כמה דקות אתה יכול לקבל זמן לשנות לא אחד, להרחיב את טווח הרגשות והזיכרונות. גבוה יותר aerobatics - תנוחות בלתי נשכחות או אהובות במיוחד על ידי שותף. לא לבלבל להציע חדש! ליטס סופי. באופן טבעי, אתה יכול פשוט להישען על הכרית לישון במתיקות, אבל המאסטרים האמיתיים לא עושים את זה. עצלן, כבד, חלק ועדין שפות סופיות המסוגלות להביא הרבה יותר תענוגות ולחזק את הזיכרונות.

בְּ כוחות רגילים ומיומנות מתבטאת אף אחד לא יעז הצטרף כמנוי כמה מין נמשך.

שקר תלוי אושר של שותפים מהכי מין 5

בכללי, האם לכל ערך יש משך יחסים הרמוניים מִין?

הכל הוא תלוי על טמפרמות וצרכים של שותפים.

מוסמך מוסמך רוצה לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט לא מעודדים ונכונים. רק זה בהחלט לא הצדדים הטובים היחידים לעבוד.

מישהו לאושר מלא יום שבת בשעה חצי שעה המאשר כי אהבה תשוקה הדדית עדיין לא התקררה, ומישהו צריך כל יום כל יום עם מרחקים מרתון בסופי שבוע. העיקר הוא כי הצרכים בקנה אחד. לא מספיק תענוג "חוב frraight" multidudinal עם צייתן שוכב ביומן או מקשיב לאנחות לא מרוצה.

ובכן, זה יטרח במהירות. מרתון, ספרינט, כל מסביב - תרגול הכל בתורו! לעשות שפע בחיים סקסי, להישאר לשמור תחת שליטה לעכב את שפיכה במידת הצורך. נסה טכניקות אינטימיות שונות, להתחבר לאהוב צעצועי מין. להתאים אחד את השני!

שום דבר לא דוהל משפיל בזה. כפי שלמדנו, הטבע הניח השיקום של הצרכים הפיזיים הוא לא כל כך הרבה זמן, אבל לכל אחד יש אישור יכול להיות שונה. בנוסף, אנשים צריכים זמן שונה ב התחממות, ומישהו אפילו לא צריך זמן לעורר, להוקצה על סקס פעולה מינימלית.

עם אמון והבנה מספיק אתה תמיד יכול למצוא את התפוקה לספק את שני השותפים. באופן כללי, כמה המין ממשיך לא מגיע. זה ביסודו של כל זה מתרחש בין אנשים. עבור מישהו קל מגע במקום ציבורי, מבט ארוך, נשיקה ביישנית - כבר ביטוי של הרגשה המסוגלת להביא מתוך סיבה, זה צורה נקייה, על פעולה מינית כאן, זה אפילו לא נאום, זה לא הראשי דָבָר.

אבל, כך כזה תשוקה יש סביר, יש צורך לשלם הרבה זמן לשלם את הפרקטיקות השונות ביותר, מחקר חבר ולא להצטער על הכוח כדי ללמוד איך לענות על כל הצרכים של השותף שלך, לדעת המקומות הפגיעים והרגישים ביותר.

היכולת לקיים יחסי מין - מדע, ידע במה שמספקים על ידי הטבע. זה צריך להיות מאומן, בהתחשב בתהליך של למידה עם החזרה מלאה. למי שמקצה את המשמעות רק כמה סקס ורצה רק בכיוון זה נמשך, בקרוב מאוד תצטרך להיות מאוכזב בתוך עצמו ובהזדמנויות משלה.

ב -1, הם משתנים במשך שנים, ברוב המקרים לא בכיוון הטוב ביותר, ובנ"א, המונוטוניות משועממת במהירות, גם אם הפעם הראשונה שהיא נמסרה הרבה הנאה.

בשנים האחרונות, זוגות החלו להופיע, אשר בדרך כלל לא לתרגל סקס רגיל. נהנה זה לזה, הם פשוט מקבלים בפיתוח של אינטימיות מיוחדת, האיחוד, הראשון, מקלחת. האם הם מאבדים משהו בסיסי - זו כבר שאלה אישית, אבל זה בפועל הוא גם שווה לנשק.

כמו סוג נפרד של סקס, אתה יכול לחוות להתאמן להביא אחד את השני בכלל ללא מגע מין ספציפי. זה מאוד שימושי כדי שוב להרגיש את המשמעות של הידע של המקומות הרגישים ביותר אחד עם השני ורגשות של קרבה גם ללא קשר ספציפי.

על ה באמת קרוב לדברים חושניים אין את משך המין אין השפעה, אבל, כפי שהוא לא pentomotally, כדי לוודא כדי לוודא זה ולהשיג כזה מידה של קרבה, יש צורך בכוונת מפגשי מין זמן וכוח.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

כל זוג בוחר משך מין טוב יותר. אחד אוהב פריסקי, נלהב. אחרים מעדיפים למתוח הנאה, משלמים מכינים מלטפים במשך יותר משעה אחת. אפשרות מאוזנת - אפשרויות שונות. בכל מקרה, כל יום במשך כמה שעות כדי לקיים יחסי מין לא יעבוד.אם אחרת, שותפים מרוצים לחלוטין זה לזה, ובמיטה מתעוררים חילוקי דעות, אתה צריך לנקוט צעדים דחופים. שוחח, מיין, מה מונע כדי לקבל תענוג מונוטוני לשניהם, לבוא עם איך למצוא פשרה סבירה. לחוות סוגים שונים של מין, לשנות אותו לכל זה רק יכול לעלות על הדעת. אם, לדוגמה, הרצון של השותף הראשון לא יוצא לספק נקי על הרמה הפיזית, זה שווה לרכוש צעצועים ארוטי והתקנים רחבים מבחר שנמכר בחנויות למבוגרים.

Просмотров: 4648 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar