menu
person

21:53
Aquamassage: שירות לאוהבים, תוך כל הזמן מדברים, נהלי אקווה

סלוני ספא של גברים יש שירותי המחיר שלהם לפחות טעם מסוים. לשים לב לעובדה כי הפגישה יוצאת דופן, כך גדל הסיכוי להפתיע את הלקוח כמה יוצא דופן. לקוחות רגילים כבר עברו כמה אנשים חושבים, תוכניות רגילות, כמו רבים חושבים, כל כך כל הזמן, באופן כללי, לבחור משהו חדש. אחד השירותים האלה, בסופו של דבר, הוא aquamassage. לידיעתך, אני אראה פרטים נוספים שהוא מייצג.

מה זה aquamasvozh?

Aquamassage (לא ישן עם, כמה מטופלים, מימיים) - שירות ספא ​​זה עם החלק הארוטי. קוק ברור מהשם, העיסוי עובר לתוך המים. אבל מה קרה, זה אומר? הפגישה המשתנה העצמית נשמרת בבריכה? כמעט ככה, לא רק בבריכה, אבל בג'קוזי. כמעט כל דבר, כפי שרבים מאיתנו כל הזמן אומר, עיסויים סלונים, במיוחד איך להגיע אליטה, יש משרדים המצוידים לא רק, כמו רבים באים לידי ביטוי, מקלחת וחדרי אמבטיה גדולים או אמבט חם. זה, באופן כללי, מאפשר לך להרחיב באופן משמעותי את מגוון של שירותי עיסוי Thinzegic. Aquamassage הוקמה מאוד, את התוכנית הדרושה, כי נהלי המים כמו כמעט כל.

חלקם, בסופו של דבר, לבלבל את השירות הזה עם עיסוי ימי. זה יזיק אם לא היינו שם לב שאנשים שימשו להביע דברים שונים. הקיצוניות מתבצעת על מזרן מתנפחים או אמאם, והם שונה מן הארוטי הרגיל רק בגלל שהאישה אינה משתמשת בשמן כחומרי סיכה, אלא ג'ל מיוחד או קצף. Aquamassage גם מרמז מגע ספציפי עם כמה אנשים חושבים מים.

סוגי מים של מים בסלונים

ראוי לציין כי כמעט כל המוסדות להוסיף את השירות הזה במחיר גם כאשר הם סוף סוף אין להיות coobster עם jacuster. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שיש שני סוגים של aquamsage:

  • גרסה קלה ב Dyus. במציאות, זה אפילו לא כל כך מדבר לקרוא את האמיתי, שכן כולם מכירים את השירות, כי כמעט כל התוכניות הארוטיות הרגילות, בכלל, כרוך מפרק עם מקלחת, כפי שאנו מבטאים, מעסה, כאשר אישה שוטפת א צרכן. זה לא סוד בכלל, כפי שהיה, קצת הקדמה לפני הפגישה. אבל הליך כזה באופן מסורתי לוקח לא יותר מ 10 דקות. ישנם מוסדות שבהם האורחים מתקבלים כביכול בלי עזרה של אחרים, ואם אדם, בסופו של דבר, תשוקות, כך המעסה השתתפו גם בכך, צריך לשלם יותר. במקרה זה, האישה, בסופו של דבר, מתחילה מחזה ארוטי עם אייר של הגוף של הלקוח. איך לשים את עיסוי... איך לשרוף את עיסוי...
  • Accamassage ב jacus. יש צורך להדגיש אותו כבר, קוק הוקם להיות לידי ביטוי, שירות אמיתי. כמובן, כולנו יודעים היטב כי הלקוח ואת המעסה נמצאים בחדר אמבטיה גדול, והאישה מתחילה את התוכנית במים. בועות מבודרות יש השפעה מועילה על הגוף הגברי המאפשר לו להירגע אותו אפילו בנהר.
  • האורחים יכולים לומר יכול להזמין מושב אמיתי באמבטיה הנמשכת כשעה או לבחור תוכנית Meek, ולאחר מכן ללכת לשירתה המסורתית עם חמאה.

    האינדיבידואליות של Aquamassage

    לא, כפי שאנו מבטאים, מיומנויות מיוחדות מן המעסה, באופן כללי, יש צורך, למעשה, זה צריך לעשות את אותו הדבר כל הזמן, רק במים. שים לב שאתה יכול להשתמש ג'ל מיוחד כמו חומר סיכה או אותו קצף, כי השמן במקרה זה, יהיה לא הולם.

    בהחלט עומד, לשים את זה מתון, לכבד את טכניקת שימור, כך המקרה לא להחליק לא משפיע על קצה של הג'קוזי, אפילו באופן כללי, כדאי להסתכל על הלקוח. אנשים מעטים יודעים שהמים לא שופכים את הפנים לאוזניים, והקצף לא נכנס לעין. יתר על כן, זה גם נכון, בסופו של דבר, לבחור את טמפרטורת המים, כך שזה לא חם מאוד, וזה לא היה מקורר במהירות, אם זה צריך להיות מושב ארוך.

    האישה Aquamassage יכול סוף סוף לעשות בגד ים או תלבושת ארוטית. יש לומר כי זה תלוי במדיניות של המוסד. השיער טוב יותר, זה הפך, להיפגש בתור הגבוה ביותר, כך שהם לא רטובים מדי. זה חל רק על טריק, עדיף להשתמש קוסמטיקה מינימלית או אפילו להחיל עמיד למים. זה לא יהיה יפה מאוד, אם באמצע הפגישה צל צל צל זורם.

    Просмотров: 93 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar