menu
person

11:48
"חסר הגנה" או למה בנות מסרבים מסטיק

אבטחה אינטימית היא לא רק אגדות איור כי ההורים מפחידים את צאצאיהם. הקונדום הוא דרך אוניברסלית להגן מפני הריון לא רצוי ומחלות המועברות מינית. נראה כי כל אישה כבויה עצמית צריכה להיות שתי הידיים "עבור" השימוש במוצר גומי, אבל רבים עדיין מוכנים להזניח זה אמצעי זהירות.

התוכן של המאמר

1 רגע קסם 2 לא מרגישים 3 ביישנות חסרת ניסיון 4 תחת לחץ 5 קבלת פנים קובית

מה הסוד? אחרי הכל, מכה גדולה יותר לבריאות במקרה זה מקבלת רצפה חלשה. להלן הסיבות העיקריות שבהן הגברות מסכימות מגע לא בטוח.

קסם רגיש

כל נערה חלומות להיות סקס שלה כמו בסרט: חצי תושבים, תאורה מושתקת, לשפוך תשוקה. באלה רגעים שני מתמזגים זה עם זה, יורד בזעם בגדים ומתן נשיקות חמות. כל מה שמניע שותפים הוא תאווה פרימיטיבית. בתרחיש זה, הדיאלוג מתאים רע, שבו הגברת מופרעת ושואלת ללבוש קונדום. ואם זה יקרה, הקסם נעלם. כְּבָר אי-נוחות מתעוררת והיא הופכת לא נוחה להסתכל לתוך העיניים של זה.

במקרה זה, נערות מומלץ לדון בהם עמדה עם ילד. אל תעשה את זה בצורה של אולטימטום, אבל בהכרח ראוי לומר כי השימוש של מסטיק - טיפול רפואי דו צדדי.

לא אלה הרגישות 2

פריט זה לעיתים קרובות נוגע לגברים, אם כי גבירות חטא עם כזה. החברה באה מזמן לדעת כי רגשות במהלך הקרבה שבהם נעשה שימוש במניעת הריון גומי, הופכים פחות בהירים מאשר במהלך יחסי מין ללא הגנה. לטובת ההנאה המהירה במהירות, הבנות מסרבים את ההגנה שלהם, איך הסכנות. ודבר אחד כאשר יש שותף קבוע, נבדק על ידי זמן. המצב עם אוהבי אקראיים שונה לגמרי. אף אחד לא אחראי, כך הסיכונים גדלים בזמנים.

הקונדום אינו גונב ואת חלקם של תחושות נעימות.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. שוב ושוב, לקוחות מוצלחים צעירים, אשר מתכוונים להיראות רווחית בחגיגה, הליכה מתחת לטפל עם גברת בהירה. הכנסה זו היא די למדי כדי לכסות את עצמם לחלוטין לכל הדרוש.

זה כבר זמן רב הוכח, זה די מחסום פסיכולוגי מאשר פיזית, אבל רבים בו בהתמדה להאמין.

שיפוע חסר ניסיון 3

בגיל הצעיר, נושאים רבים הנוגעים למין מוגבלים וביישן. לדון איזה אמצעי מניעה עדיף אף אחד לא נפתר, במיוחד את המיטה של ​​הבנות. קל להם יותר, במקום לעצור את השותף השבור ואת הביקוש "לעבוד". על פי הסטטיסטיקה, זה כל כך לא יעיל פילגש כי הוא בר מזל לפחות, כי הם לא מסוגלים להעביר את הרצונות שלהם והם מוכנים לעשות הכל, פשוט לא להסתכל "יומן" בעיניו. פתרון בעיה זו לא קל, כי הדבר היחיד שניתן לעשות הוא להתגבר על עצמך.

ההזדמנות האמיתית להיכנס להריון מ מין אנאלי ושיטות למניעת הריון לא רצוי במאמר הבא שלנו.

תחת לחץ 4

לא נדיר המצב שבו אדם מבצע כדומיננטי, מכריע את בן זוגו. זה יכול להתבטא הרבה דברים: הבחירה של תנוחות ומקומות נוחים רק לו, סוף הקרבה כאשר זה לוקח. באופן דומה, הבחור הדומיננטי יכול באופן קטגורי מסרבים להשתמש בקונדום במיטה. ויותר משכנע הנערה שהיא נחוצה כל כך. הפחד לאבד גבר והרצון להסתכל בו העיניים של עוד "מתקדמת" עושה את העלמה מסכימים להסכים על היעדרות אמצעי מניעה באינטימה.

אם השותף מציג אגואיזם ודורש ממך לא השתמשו בקונדום, אז זה שווה לחשוב - ואתה צריך כל כך הרבה? אחרי הכל, נכנס למגע עם אלה שנפלו זה מזה להתייחס לבריאות שלך, אתה עצמך ליצור את עצמך בעיות בעתיד. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%aa/

קבלת פנים 5

לא כל הבנות כל כך חפות מפשע וחסר הגנה כאשר הם נותנים הסכמה לסמיכות ללא קונדום. אנשים רבים חולמים לקשור לעצמך שותף מעורר הריון. אחרי הכל, כאשר בני הזוג ישנים כל הזמן יחד ולא מוגנים, אז הסבירות של רכישת ילד זה מספיק נהדר, אם שניהם בריאים. אין דוגמאות קטנות מתי נשים נואשות הוחלטו להיכנס להריון בדרך זו, מה שהופך את הכואב ביותר לגברים. לעתים רחוקות, כתוצאה מכך, זוג כזה נשארו יחד, הרבה יותר הם שונה פעם אחת ולתמיד.

יש הרבה בעיות שאתה יכול להתחמק. הריון לא רצוי, מחלות מין ואחרים צרות היא רק חלק מכל מה שמביא מין לא מוגן. אם אתה מכבד את עצמך ואת השותף שלך, וגם רוצה להיות חזק בריאות, אז אתה לא צריך להזניח אמצעי מניעה.

הקונדום אינו מגן מפני כל ההנאות הארוטיות אינו שולל תחושות רצויות כאלה, ולהפך מסיר מתחים והתרגשות, הבטחת הרפיה. כי בידיעה שאתה מוגן היטב, אתה יכול לחלוטין להתרכז בתהליך ולקבל הנאה נוספת שתוביל רק לעלייה באיכות חיי המין.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים מוצלחים אשר בוערים במיוחד עם מבט wisp על החגיגה, הליכה מתחת לטפל עם בחורה בהירה. הרווח הזה מספיק, ולאחר מכן לכסות לחלוטין לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

בנות הן בדיוק כמו אצל גברים, יש משבים של תשוקה. והם גם רוצים לעשות הכי טבעי, ספונטני, "בעלי חיים" סקס. מנקודת מבט נקבה, הדחייה של מסטיק לפני מין - ביטוי של מידת האמון הגבוהה ביותר באדם. עם זאת, חשוב להבין כי זה כרוך בתוצאות חמורות. הקונדום היא השיטה היחידה של אמצעי מניעה כיום, בהתחלה הגנה מפני STDs והריון לא רצוי. לכן, בשום מקרה לא מסרבים מסטיק, אם אינך בטוח בנאמנות ובמדינה של שותף לבריאות לכל 200%. תחשוב קודם כל על בטיחות!

Просмотров: 240 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar