menu
person

17:03
חתלתול עם כפה מרופדת: הסיבות הטיפשות ביותר למין

כולנו יודעים כי המין צריך להתרחש על ידי הדדי אַהֲדָה. כדי לקרות אירוע אינטימי, אהבה חשובה, תשוקה, תשוקה להיות מושא תשומת לב.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה מסובכת נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. קל יותר לבחור איסקמנטל, אשר יהיה להדגיש את המיקום יעשה חברה יפה.

כל זה הוא מושגים מסורתיים למדי, כולל סקס עם שותף קבוע, וקשרים חד פעמיים הנובעים אחרי פרוץ בהיר של תשוקה.

התוכן של המאמר

1 רחמים 2 ביצוע החוב 3 עמלות 4 HOLD CAVALERA

דבר נוסף הוא כי קרבה אינטימית לא תמיד נאות, הניח סיבות הטבע. הפסיכולוגיה האנושית לפעמים לא נותנת אין הסבר רציונלי. למה לבלות זמן על אדם אשר בהחלט לא גורם לרגשות חיוביים, אתה שואל. ב המציאות, סקס יכול להיות מבוסס על סיבות מגוחכות. עליהם I בואו נדבר היום.

רַחֲמִים

אתה יודע, אפילו אנשים עם מוגבלות שאל אותם לא להתחרט. תחושה של רחמים לא יעשה מישהו מאושר יותר, בטוח יותר או יותר. זה רגש מתפורר, כי התורם טוען כל טוב.

נשים, פחות אנשים, הניחו לאלה שהאנשים בחדר השינה שלהם, היחסים שעמם נידון מראש לכישלון. הם מושלמים מודרכים טיעונים לא הגיוניים, וחמלים ספציפיים. לדוגמה, כיתה מת הכלב האהוב, הוא בא אליך עם בקבוק יין לנחמה. פִּתְאוֹם מתחיל רמזים חד משמעיים לנחמות. בתנאים רגילים, היית והם לא חשבו על הקשר עם האדם הזה, אבל כאן ברור.

או, יש לך עובד מתמשך שאתה לא כמו. אבל הוא מנסה כל כך פעיל כדי להשיג מיקום. במקרה זה, לעתים קרובות מדבר על גורל חמור, קשיים בעבודה ובמערכות יחסים עם מול הטיסה. אתה חודר, קרח מתחיל לאט להיתוך. ב מין, כדי לנחם בחור עני. לא עושים את זה. אתה צריך להתחיל מעריך את עצמך, כי מניפולטורים יודעים בדיוק איך לגרום רחמים, ואז כדי להשיג את המטרה שלך. באופן נמוך מיושר, אבל לפעמים יעיל מאוד.

ביצוע חובות 2

סוג זה של מין מתחיל להתרחש בזוגות, מערכות יחסים אשר כבר במשך כמה שנים. שותף רמזים למין, ואישה לא יכולה תשובה כשל. שאלות מטופשות מופיעות בראש: "איך להסביר שאני לא רוצה?"," מה הוא יחשוב אם יסרב?"," אנחנו משפחה, אז אני חייב ".

בואו נתחיל עם העובדה כי סקס הוא לא שקר לכל החיים. הוא חייב להביא שמחה והנאה, לא סבלתי ודיכאון. אתה לבד לתקן את עצמך בפינה. שקט עם תריסר פעמים כבר לשנות כל דבר. זה למה אנו ממליצים להביא בן זוג לשיחה כנה. אם אתה מסכים ניסויים, להתחיל לעבוד על מערכות יחסים, ואז סקס יתחיל להביא רגשות אלה שהוא קיים בכלל.

אין ניכויים? כל הניסיונות להחזיר את התשוקה התברר להיות ב unccessful? אז אתה צריך להיפרד. לא משנה איך אתה היכו את עצמך עם אגרוף בחזה, צועקת על תיכון של קרבה אינטימית, זה לא. כתוצאה מכך, הכל לבוא להבין כי סקס הוא גורם בסיסי בכל דרך שהיא.

תַשְׁלוּם

נניח שהוזמנת למסעדה, ואז נקרא כוס קפה בלופט נעימה. ובכן, איך לסרב למין? במקביל, אתה מיד הבנתי כי היחסים לא יעבוד, האיש אינו גורם לרגשות, ולא חיצונית ולא פנימית. אבל הוא ניסה כל כך הרבה, שילם לארוחת ערב טעימה, הזמין יין, ארגן אווירה רומנטית. אולי על מאמצים כאלה צריך להיות תַשְׁלוּם.

לא, גבירות חמוד, אתה לא חייב לשלם את הגוף שלך, האיש הזה מאורגן על רצונו. אילצת אותו להזמין? מישהו הורה לו לשלם מנות? הוא קיבל באופן עצמאי פתרונות. אם אדם רומז שאתה עכשיו צפופה שלו, הוא במקור מתוכננת להשתמש בך כמו צעצוע מין זול.

או מצב כזה.

התקשות רוסית וא נכון של מידע הולידו מסקנה כוזבת כי ליווי הוא משהו היום, עם בושה, נתון, על עובדה זו צריך להיות שותק. רק מעטים יש את המידע כי שירות הליווי בישראל אינו ביחד עם זנות.

חבר שלך זמן רב עזר לעבוד. אתה נכנס לצוות ידידותי גדול. שכר ראוי, מעגל האחריות מוגדר בבירור. לא מקום ותוק. אם אדם עזר לך על מניעים אישיים, הוא יתחיל רמז לאחרוני למין ככרת תודה.

שוב, נניח "לא" הטרדה דומה. הרעיון הגרוע ביותר לשלם עבור פעולות טובות שירותי מין. אז אישה יכולה לעשות את זה לא יודע את המחיר, או לא יודע איך להודות אחרת. עוגה טובה יותר לאפות, להזמין בבית קפה מאשר ללכת לישון עם אדם אהוב בגלל הקש.

להחזיק את cavalera4

זכור, בגיבורי סרטים רבים מנסה למנוע פרידה לא רצויה של שקר על הריון, מחלות חמורות? אז ו סקס מתרחש כמו תקריות כאלה. מסיבה כלשהי, רבים מאמינים בתמימות, חוזרים בתאריך הראשון, הם ייתן אובייקט תשוקה לעצמם.

מה אתה צריך להיות בטוח בעצמו כדי להניח את המשך היחסים unprospective מבוסס רק על סקס. אז האיש רוצה להישאר בחיים שלך, סקס אחד לא יהיה מספיק.

פיתוח באזורים מעניינים, ללמוד כיצד לשים לב לאנשים, טיפול לקחת, למצוא שפה משותפת. זה הרבה יותר פרודוקטיבי מאשר סקס בנאלי. אל תיתן לאיש.

סקס ללא רגשות הדדיים - שיעור לא נעים. אֲפִילוּ אחד השותפים של Kaifanete, אחרת לא תקבל שום דבר. בדרך כלל אנשים במשך שנים הם מתחרטים על כך שהם נכנסו לקרבה לאדם אהוב. סקס בגלל הרגשה רחמים, החוב תמיד תופסת עמדה מובילה בסקרים בנושא עניים בחייו של אנשים.

דירות דיסקרטיות בצפון

Просмотров: 95 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar