menu
person

13:13
כמו גם סטירה במהלך יחסי מין, כך שניהם?

על פי התוצאות מחקרים, על כדור הארץ מיד יש סקס 83,000 אנשים.

תארו לעצמכם חלומות משלך בישראל, אם אתה מודל אלגנטי מבלרוס. בישראל צריך להיות בפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 4,200 $.

ואפילו לא צריך להגיד שמישהו מהם, בסופו של דבר, מעדיף רוך, מישהו תשוקה, ומישהו אוהב לסטור במהלך יחסי מין. כולם יודעים כי כל כך יוצא דופן ומרגש בחלון רגיל על האפיפיור, אבל כמעט כל הגברים בגלל משלהם חוויית גישה זו תהליך שגוי, וזה כרוך השלכות מגעילות במערכות יחסים.

התוכן של המאמר

למה, כפי שהיינו מדברים, כמה בנות כמו סטירות במיטה? 2 איך לעשות ילדה נחמד, ולא לספק אי נוחות? 3 סטירות מרגש

למה בנות אדירות כמו סטירות במיטה?אני

בהתבסס על אמונות הפסיכולוגיה, תחושה קטנה של כאב במהלך יחסי מין אינה יכולה לגרום לאי-נוחות של בן זוג, אך בהחלט ההפך, יעזור להרגיש את עצמו בחוסר הגנה בחיבוק. בזמנים פרימיטיביים, הנשים נבחרו בעצמם בשיתונים של האדם החזק ביותר, רק הוא יכול, באופן כללי, כדי להגן מפני איומים חיצוניים.

בעולם המודרני, האינסטינקטים הפרימיטיביים עברו לתוכנית השנייה, אך עדיין מופיעים בתכונות שונות של חיים. כאשר אדם, באופן כללי, מרחץ את הגברת במיטה על האפיפיור, האחד, ככלל, רואה במחווה כזו כגורמת כוח ואינסטינקטיבית עוד יותר, באופן כללי, קשרים לעבר האהובה.

אם, באופן כללי, להסתכל על הסיבה לקבל הנאה מ סטירות מן המיקום של פיזיולוגיה, אתה יכול לעשות דעות הגון. מאוד, כפי שכולם אומרים, תפקיד חשוב הוא שיחק על ידי ענק, כפי שכולם יודעים, שרירי הישבן, הם קשורים קשר הדוק, כמו בראשות, מערכת מינית, וכמו אזורי ארוגן. כמובן, כולנו יודעים היטב מה נשים ירקות על האפיפיור, וכי גברים עצמם חושבים על זה, לקרוא עוד על ידי התייחסות.

במהלך האורגזמה של הגברת, אז לדבר יכול להיות במודע או לא כל כך לומר לדחוס השרירים האלה, אשר יאפשר לך לקבל הרבה את הרגשות הקלוריטיים ביותר. כאשר סטירה, שרירי הישבנים לחתוך, מתן את הנערה רגשות נוספים. חבטות על האפיפיור מעוררת גאות של דם לא רק למקום של מגע, ואפילו האזורים הארוגניים שהונחו בכך שרובנו רגילים לדבר, קרבה קונקרטית.

האגודה של סקסולוגים RF ניהלה סקר בעיצומו של אלה שרוצים לסטור במהלך יחסי מין. כאן מספר סיפורים שנסקרו:

קסניה, 18 שנים

אני לא יכול להתקשר לעצמי מזוכיסט, אם כי אני מקבל איך אנחנו מביעים, הרבה הנאה כאשר הצעיר במיטה הוא למרבה הצער, אבל לסטות אותי במידה ניכרת על האפיפיור.

קתרין, בן 22

ל 24 שנים שלך אני הוחלף כמה שותפים e עכשיו אני יכול לדבר עם ביטחון כי הביטוי של הכוח והכוח במיטה הוא נרגש במדויק יותר. זֶה לא יתואר קאיפור, כאשר האהוב עם כוח רק לוחץ על עצמו, ולדחוף בספוג, גם גם סטירות על האפיפיור. כולם יודעים שחמימות נעימה מתפשטת, ושום דבר בראשו, לא לספור עורר.

סווטלנה, בן 25

עם בעלי בנישואין 6 שנים, הוא 1 ורק. אחרי כמה זמן תשוקה במיטה החל לשכב, אבל בזכות האומץ, כפי שהיינו מדברים, מאהב, פתחנו את החדש שלנו רגשות באהבה תרגילי. עכשיו אני אוהב את בן הזוג סטירה במהלך יחסי מין, ואני מקבל רק תענוג.

איך לעשות בחורה נחמד, ולא לספק אי נוחות?2

Namita Kaen, סקסית קלינית אנגלית סבורה כי לפני כניסתה של סטירות במין, הוא נחוץ ברצינות לדון בכל דבר. יש צורך לדון בציפייה לשני השותפים מראש, עדיפות וגבולות.

אדם צריך להיות מוכן לעובדה כי השותף כמו ורדים אולי לא אוהב את הרעיון של הזנת משהו חדש. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל כמה נשים לא מקבלים גסות במיטה, למישהו יש סטירות הקשורות לסטות, למישהו יש זיכרונות מניסיון של אלימות, כי המפתח למין טוב ולסטור, כולל התקשורת הנכונה.

אל תעלה את הנושא סקס בסביבה לא הולמת, טוב יותר, באופן כללי, להתחיל שיחה בעת צפייה טלוויזיה, אם לארוחת בוקר. אנשים מעטים יודעים מה לדון בניסיון האחרון במין הקשר, למשל "כאשר שלם אתה ראש מסתובב, ואת לצוד חיבוק חזק וסטור על התחת ".

אני מרגש slaps3

אם אדם אוהב לסטור במהלך יחסי מין, ו השותף לא אכפת לחלוטין, ואז כדי לקבל את ההנאה הגדולה ביותר יש כמה כללים.

ראשית אתה צריך לקחת תנוחה נוחה. כולם בוחרים, כפי שכולם אומרים, את המיקום הנוח ביותר, אבל מוצלח יותר נחשב "דרך הברך". הנערה צריכה לשכב את הבטן על ברכיו של בן זוג ולדבר כדי להירגע. אדם חייב להסיר בכל רחבי.

בישראל, הוא אינו מוצג על דעות קדומות, אם מדובר בתרגיל בשירות הליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים כי אסקוגר רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך ראיון ואת ליווי ילדה בכיתה VIP יהיה סימן של מעמד ציבורי.

אין ספק, ראוי להזכיר את העובדה כי לא טבעות, לא צמידים, לא שעונים, הם על השני, יש סיכון של הסתתרות ללא "קינוח". צריך להסתכל על התגובה של השותף. אם האישה היא לבצע ולנסות לכיפוף את הגב להיות קרוב יותר יד נטרקה, אז אתה יכול להמשיך, או אפילו להגדיל את הקצב. אם הוא מנסה להתחמק ולרועדות, עדיף להאט או בלם. גם טוב יותר, בסופו של דבר, לגלות את ההרגשה הנערה. מופיעים סטירה רצוי להסיר את היד שמאלה על נקודת ההשפעה כף היד סוף סוף גורם רגשות מגעיל. אתה יכול לזכור את קורס בית הספר של הפיזיקה: המכה צריכה להיות אלסטית לחלוטין.

ב סיכום טוב ocding כי seeting seting, זה טהור מושלם תהליך. אם בן זוג לא אוהב שותף אחד, אז אתה יכול למצוא כל הזמן פשרה וגם לחוות משהו אחר. בעיקרון לנסות להיות פתוח חָדָשׁ.

דירות דיסקרטיות בתל אביב

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. ואכן, אני עוזר לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

סטירות במהלך יחסי מין - לא מה שאתה צריך להיות מוכן או מאוד חושב. הם מתרחשים כל הזמן באופן ספונטני, תחת השפעת הרגע. יש צורך להדגיש את העובדה שהאיש נמצא בסופו של דבר, הוא מחלק את הגברת כאשר ההתרגשות משיגה את הגבול שלה. באופן מסורתי, זה קורה בסגנון Doggi או רוכב. כאשר אדם נכנס לגברת מאחור, הוא ציד במיוחד, זה הפך, להכות אותה, לקחת אותו בשיער. לגברים, זהו סימן של החזקה הגדולה ביותר של הגברת האהובה, המאפשרת, כדי לחוות את תחושת הכוח המוחלט. הכלל העיקרי שיהפוך סטירות במהלך יחסי מין נעים עבור שניהם - לא לסדר מחדש. השותף אינו נחוץ כדי להיפגע או לא נעים.

Просмотров: 82 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar