menu
person

11:12
למה יש לך יחסי מין במהלך הווסת וכמה טוב זה?

האם ניתן לקיים יחסי מין במהלך הווסת? השאלה היא די שנוי במחלוקת. עם זאת, ננסה לענות על זה.

התוכן של המאמר

1 מהם היתרונות? 2 שקול אילו יתרונות קיימים יחסי מין במהלך הווסת: 3 האם ניתן להיכנס להריון? 4 האם אני צריך להשתמש הגנה? 5 עצות בטיחות במהלך חודשי

הווסת הראשונה מסמל על היווצרות של פונקציה פוריות נורמלית של הנערה. בדרך כלל הווסת נמשכת כ -6 - 7 ימים חודשיים.

בממוצע, אישה מבלה על הווסת על 6 שנים של חיים, ועל 70% מכלל האוכלוסייה הנשית - היא לכרטיסייה למין: סיכון גדול של זיהום או הריון, פחד לקבל מכתים, אילוצים מול אדם , ואפילו חבורה של עקרונות מוסריים. במקביל, הרצפה הכבדה ברגעים כאלה אינה מובטחת על ידי מיידיות מיוחדת.

השנים האחרונות רופאים - גינקולוגים עוסקים בשאלה: אם סקס מזיק במהלך הווסת? ביצוע מחקר, הם מצאו כי התוויות נגד אלה שילכו תשומת לב רבה כל כך הרבה זמן, אין להם הצדקות מספיק. זה הכל על דעות קדומות והודעות נמוכה בנושא זה.

הוא נמצא גם כי כ -30% של זוגות עוסקים במין במהלך הווסת. אם זה שותק - לא אומר שזה לא.

ללא ספק, זוכר את השיטות הבנאליות של אמצעי מניעה ואינדיבידואליות של הגוף. אבל איך להתמודד עם עירור? באמת התנזרות היא הדרך היחידה החוצה?

כדי ללמוד על תכונות סקס במהלך הווסת ואת היתרונות שלה, לקרוא את המאמר.

מה הם היתרונות?אני

לשקול אילו יתרונות קיימים מין במהלך הווסת: 2

התכה בעוויתות שרירים

במהלך הווסת, יש ארוחת צהריים של אפיתל של הרחם, אשר, יחד עם דם, מוצג. בדרך זו, את השכבה הסלולרית (אנדומטריום) מתעדכן, נקה. אבל באותו זמן, העדכון גם מביא עוויתות שרירים, משתקף על ידי תחושות כואבות בתחתית הבטן באזור הגב התחתון. עם זאת, העובדה: אורגזמה מסייעת להפחית כאב ועוויתות עמומות.

בנוסף, שיעורי מין גם לעורר אנדורפינים, הורמונים - אושר. אין כאב ומצב רוח טוב - מאשר לא פלוס?

קיצור הווסת

הפחתת השרירים במהלך האורגזמה יכולה להוביל תמחור דם מואץ ובכך לבצע תקופות של קצר יותר קצר.

לישראל אין מקום לדעות קדומות, בעוד אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי הנורמות המוסריות הגבוהות ביותר. כולם מבינים כי ליסר רק מלווים את השותף במקרה, שומר את השיחה ואת ליווי ילדה בכיתה VIP נחשב סימן של מעמד ציבורי.

זאת בשל הייצור של oxytocin, ההורמון של הנאה, חיזוק דחיסה של סיבי שרירים של הרחם. סקס במהלך הווסת נשים מתאימות לחלוטין עם דימום שופע.

אטרקציה מינית מוגבהת

תחילת הווסת לסימן רבים את שיא ההתרגשות, אשר שומרת לאורך כל תקופת הווסת. ליבידו מגדילה עקב הפרסטרו הורמונלית. סיבה נוספת היא זרם הדם לאיברים של אגן קטן: הנרתיק הופך להיות צר יותר רגיש. ברגעים כאלה, מיטה מטושטשת פשתן כמה אנשים יעניינו.

נוכחות של סיכה טבעית

בחירת דם יכולה לשמש סיכה טבעי. עבור עירור, הנערה צריכה קצת יותר מאשר אדם, וכאלה מקרה מבטל את הצורך פרלודיים ארוכים.

כאב ראש

כאב ראש חזק לעיתים קרובות מפריע ליהנות באמת ברגע: אז לחשוב כמעט הכל. עם זאת, סקס הוא מסוגל להסיר את המתח, כאב הזרוע ולשפר את המדינה כולה. פעילות גופנית קלה בשילוב עם Oxytocin ואנדורפין לעבוד טוב יותר מכל גלולה.

האם אפשר להיכנס להריון?3

בתחילת החודשי, הסבירות להרה היא מופחתת ביותר. עם זאת, הסיכון עדיין בשל חוסר היציבות של המחזור. עם מחזור קצר ב 21-6 ימים, הביוץ יכול להתרחש זמן קצר לאחר הווסת, ולא עבור 12 או 14 ימים.

יש לזכור כי הזרע הוא מסוגל לחיות מ 4 - 7 ימים, אשר, שוב - אותו דבר, מגביר את ההזדמנות להיכנס להריון. במקרים כאלה, קונדום או אמצעי מניעה אוראלי לבוא להצלה. אבל באופן כללי, ההסתברות של טווחי הריון מ 1 - 5%. מסכים, זה מעט מאוד.

האם עלי להשתמש בהגנה?4

הוא האמין כי הדם הווסת יכול להיות נגוע. אבל זה לא. דימום הווסת הוא תערובת של תאים דם מוצק. עם זאת, האמת בהצהרה זו עדיין יש. עם יחסי מין במהלך הווסת, ניתן להיכנס לזיהום בנתיב המיני ואת חלל הרחם, כמו גם את העברתו לשותף.

דם הוא בינוני מזין מצוין עבור חיידקים, אשר, נופל עלייה ברחם, יכול לגרום לתהליכים פתולוגיים של קירותיו, כמו גם דלקת נשפך באגן קטן. קול יום רביעי הנרתיק והרחבה מעט של מבער צוואר הרחם - שער כניסה לזיהום.

וירוסים כאלה כמו HIV גם חיים בדם וסת. עם זאת, זה לא אומר הסתברות מאה אחוז, אבל רק על סיכון. אמצעי אמצעי מניעה, עם זאת, זה לא שווה מוזנח. אחרי הכל, נוכחות של זיהום פטרייתי או חיידקי מתרחשת להיות.

חשוב: סקס ללא אמצעי מניעה עדיף במקרה של הדינמיקה האידיאלית של מחזור המחזור והיעדר מחלות בשני השותפים.

סקס מאובטח טיפים במהלך הווסת 5

בואו לרשום כמה עצות חשובה שיעזרו לך בבטחה לקיים יחסי מין ולהתגבר על המכשול הפסיכולוגי של סלידה:

להיות פתוח וכנה עם שותף.

עמידות סובייטית וחוסר חוק של מידע העבירו תצוגה לא מדויקת כי ליווי הוא משהו היום, מביש, כך, יש להעביר עובדה כזו. עם זאת, מעטים יש את המידע כי ליווי שירותי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.
https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

לאחר היחס שלך למין כזה ולהקשיב להיפך, לדון בכל היתרונות והחסרונות. מה לא ממש חשוב - להכיר את הספרות הרפואית בנושא זה או לדעות של רופאים מנוסים. פשרה ניתן למצוא בכל מצב. הדבר העיקרי הוא רצון, כל דבר אחר הוא עניין של טכנולוגיה. נשלח בזמן של משחקים מיניים של היגיינה (אטמים או טמפון). גם אם השותף שלך הוא לא sway והכל חל על כל דבר עם הבנה, זה לא סביר בבקשה את סוג של טמפון בשימוש. כדי למנוע אי נוחות במונחים של ניקיון, אתה יכול לאחסן את המיטה עם בד כהה או לשים מגבת כהה ישירות תחת הגב התחתון. ויזואלית, הכל ייראה מעולה. עם דימום שופע, אתה יכול לעבור למקלחת. אז ההסתברות של הפרעה יהיה לא נכלל. אם תשוקה בלתי הולמת עברה עליך ברגע בלתי הולם: בעבודה, תוך כדי הליכה, אז יש לך מגבונים רטובים איתך. הבית להחזיק את הספוג ליד המיטה. השתמש קונדומים לטקס כדי למנוע הריון או זיהום (עם שותף חדש). לצורך נוחות וניקיון, יש לנו יחסי מין בתנוחות שלא כוללים את פקיעתם של כמות גדולה של דם: אתה יכול לשכב בצד, והשותף יהיה אחורי. תנוחה מיסיונרית מתאימה היטב. עם זאת, אתה לא צריך להעלות את הרגליים גבוהות. זה יוביל לאחור זרימת הדם לתוך חלל הרחם. להימנע ממין פעיל מדי. באשר לאוננות: זה גם לא איסור. זה מספיק כדי לבקר את הנשמות מול התהליך ואת תהליך צעצועים סקסי (אם בכלל).

הנה זה - מעוז של סקס בטוח שלך. התבוננות בכללים, טיפים היגיינה ובחירת תנוחות, אתה מפחית את הסיכון של התוצאות לא נעימות של יחסי מין ולהגן על עצמך ועל השותף שלך. טיפול רפואי צריך תמיד לעמוד מלכתחילה.

אל תתנו לחודש חודשי להפריע לחיי המין שלך. הכנה מינימלית, ומין ייהנו בלבד. או אולי הוא יהיה הרבה יותר מעניין ונעים בתקופה זו.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

האם יש לך מין במהלך הווסת, אם יש רצון ולא התוויות נגד. אין לתפוס את קיומו כחובה או משהו שאתה צריך לעשות על לוח הזמנים. להחזיק תשוקה כאשר שניהם רוצים. בצע את הלב שלך ולא להתקין מסגרות מיותרות. סקס במהלך הווסת - תרגול מעולה. בתקופה זו, איברי המין רגישים יותר, והיא יכולה לקבל תחושות חדשות לגמרי ממין. ואם אתה מודאג בצד ההיגיינה של השאלה, לעבור מהמיטה במקלחת. אגב, אפשרות זו מתאימה גם לחדירה אנאלי. ניסוי וליהנות!

Просмотров: 221 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar