menu
person

22:04
ניהול זמן - כלי בסיסי עבור עבודה מוצלחת של תבנית אינטרנט

דגמי אינטרנט חייבים להחזיק כמו רבים מאיתנו משמשים לדבר על מיומנויות שונות: להיות חברותי, חברותי, סקסי, המצאה, ללמוד על שפות זרות לא. ד '. זה מאוד הכרחי להדגיש את מה הוא גם דמיון טוב, להיות, שכן כולם יודעים, יצירתיים, כמו רבים מאיתנו משמשים לאדם ייחודי, לירות על מטרים ראוי תשומת לב. אבל הכל חסר תועלת, אם אתה לא יודע איך לארגן את הפעילויות שלך. וזה קשה במיוחד ביצוע בעת עבודה על שלט רחוק. זה קורה לעתים קרובות כי לחלוטין, כמו אנשים רבים חושבים, בנות רגילות אך מייגעים גם להרוויח יפהפיות רגילות מאוד. סוד הוא פשוט - זמן ניהול. היכולת לתכנן את הזמן שלך ביסודו של מודל האינטרנט.

איך ללמוד כיצד לתכנן כראוי איך אנשים משמשים להביע את התוכנית שלך?

אין עצה, אשר סוף סוף מתאים לכל בחורה. במקרה זה, יש צורך להתמקד בצרכים אישיים, "שעונים אורגניים" שלהם, נוכחות של עבודה טובה (משפחה / עבודה / עבודה אחרים) ועוד. אבל אתה יכול לפעול על שיטה מסוימת שתסייע לבנות שגרת מאוד נוח ויעיל של היום.

1 שלב. אוסף סטטיסטיקה. ראשית אתה צריך לעקוב אחר חברות ואחריות יש לך יותר זמן. ולמעשה, קל לעשות עם הדרך בה אנו מדברים כל הזמן עם יישום מיוחד בטלפון. כיצד לאסוף את הנתונים ייגמר, יש צורך לדבר כדי לנתח את המידע שהתקבל. אז אתה לעכל כי אתה באמת בילה זמן, כמו רבים באים לידי ביטוי, מבוזבז ומה מקרים לשאת יתרונות אמיתיים.

ככל הנראה תמצאו כי הסרט כי משפשף in Instagram הוא בילה 2-3 שעות ביום, עוד שעה, בסופו של דבר, זה נראה לראות, כמו רבים מאיתנו כל הזמן אומר, קטעי וידאו מצחיק ב Youtube, באותו התכתבות שנבחרה עם חברים. כמובן, כולנו יודעים היטב מהו סך הכל - 4-5 שעות של פעילויות מיותרות, והפעם זה יכול להיות נדרש להתכונן לאתר או לתקשר עם ממברנות.

2 שלב. חיסול ערכים. לבסוף לבזבז זמן שטויות, יש צורך לארגן כראוי את הערכים. נדחה כי אתה חשוב יותר: חברים, עבודה, פנאי, חיים אישיים. תגיד הכל אומר כל נקודות בסדר יורד, בהתבסס על הרשימה, לספק את המקרים האלה בחינם. אם תרצה, זה אפשרי נכון לדבר עם לשתף פעולה את העבודה של המודל וללמוד, אם אתה הולך לאכתני לפחות 3-4 פעמים בשבוע. לשים לב לעובדה כי בבית, כמו רבים באים לידי ביטוי, יש גם לנוח, שכן כולם יודעים, הרבה זמן. איך זה לא היה מוזר, אבל כמובן, אם אתה רוצה לקבל יותר, זה בהחלט צריך להקריב משהו.

3 שלב. החלפת פעילויות שימושיות לשימושי. במקום סדרת הטלוויזיה, וכפי שכולם יודעים, רולים מצחיקים עם חתולים טובים יותר, בסופו של דבר, דוקר חומרי הדרכה על טכניקות דוגמנות וטכניקות פיתוי. זה יהיה צורך יותר בעבודה. אם, כדי לשים את זה מתון, דבקות חינם שוחרר, אז בזבזתי את זה לגלוש מיותר באינטרנט, טוב יותר לקרוא פורומים או פריטים שימושיים כי, בסופו של דבר, לעזור לשפר את היכולות שלך, וכתוצאה מכך, מרוויחים יותר.

אתה יכול גם להקשיב פודקאסטים כאשר אתה שוכב בחדר האמבטיה, ללכת למקום או החבר, קוק מוגדר, ניקוי כמה מאיתנו אמורים לומר, בבית. עצלות, הפכה, עושה יכולת התקדמות. כולם יודעים שאנשים משמשים מהר מאוד לעשות כלום. אוקיי, להיות כל הזמן בנימה ואת קצב העבודה, נסו לא לספר את הזמן לאבסורד. ללא ספק, כדאי לזכור כי עדיף לחשוב על איך אנשים משמשים להביע, את התמונות האחרונות עבור השידורים שלהם, להסתכל על השיעורים לאיפור, לחשוב על העיצוב של החדר. באופן כללי, להמשיך עם העובדה שזה יעזור לך.

4 שלב. תכנון נופש. זה לא הכרחי ללכת לעבודה. אין שום דבר טוב overstrain. אבל זה, איך להגיע, השאר היה, כפי שרבים מאיתנו אומרים כל הזמן, יעיל, זה גם הכרחי, אחרי הכל, תוכנית. אם אתה לא יודע איך אתה במפורש לנוח על כמה שעות או יום יום חופשי, הזמן בסופו של דבר מבוזבז. אתה כל כך יושב ביום או ללכת לישון. כתוצאה מכך, בסוף היום תוכלו להרגיש אפילו יותר שבור ואיטי. כדי לנוח להביא את פירותיה, עדיף להשתמש בשירותים, לקחת מדיטציה, תוכניות הליכה בפארק או להיפגש עם חברים. יש צורך שאתה לא רק להירגע ברמה הפיזית, ובסופו של דבר, פריקה סודיות. זה יהיה גם מושפע לחלוטין מהביצועים.

טעויות עיקריות בהכנת השגרה של היום

אם אתה חושב סוד ניהול זמן הצלחה כדי לצייר כל היום ארוך, אז לא נכון. תארו לעצמכם עובדה, אם פתאום קרה כך שסעיף מסוים של הרצפה, היה מרוצה להסתיים, יוביל ללחץ. ואת מצב רגשי לא יציב הוא מאוד, זה מזיק לעבודה של מודל האינטרנט. זה יהיה רע אם לא נשמו את מה שאתה לא צריך לזרוק מן הקיצוני לקיצוניות. יש לציין כי מגביל את רשימת המקרים, אשר עכשיו צריך לספק סוף סוף. צופה איפה אתה מבלה את הזמן שלך. בדוק במהלך היום.

גם אתה לא רק לסלוח לשלם מספיק זמן לנוח. לעשות את עצמך, לקחת את ההפסקות שלך בעבודה. בטח, כולנו יודעים היטב שאם אתה מאמין שאתה לא יכול לדבר עם אף אחד אחר, זה יהיה טוב יותר לישון כמה שעות או באופן כללי. בעבודה של מודלים של מצלמת אינטרנט, עדיף לא, לבסוף, ללכת על האתר מאשר לעשות את זה במצב רע של הרוח. שידור רע כפי שהוא יכול להיות חזק, סוף סוף, להשפיע על הדו"ח של החברים הבא. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/

Просмотров: 2878 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar