menu
person

18:23
רקעים של המין הנדיר ביותר עם בן זוג וטיפים על תחייתו

השנים -1 לאחר הנישואין הם הכי זיכרונותיו כיף בהיר, שבו המודעות, תמיכה ורגשות חזקים הם המכהן זה לזה. אבל הזמן זורם, בני זוג עוקבים חיים, עבודה ומתח יומי, כדי להימנע מאיזה בלתי אפשרי, נראה שאני רוצה. מסיבה זו, מספר בני הזוג שחיו יחד כמה ולא קיום יחסי מין הוא לגמרי, כל כך עצום.

התוכן של המאמר

1 רקע עיקרי של חוסר הסקס בנישואים 2 טיפים לחידוש הקרבה בין נשים

זוג הוא לעתים קרובות מטריד - זה לא? כאשר נקודת החזרה לא באה, למה השותף לא רוצה אותי יותר? במקרים שיושקו במיוחד, לא עושים בלי להתייעץ בפסיכולוגית ביתית, ואחרי סקסולוג. אם אתה מבחין נכון כרגע כי רגשות להדק את המיטה שלך כבר לא מתחמם, כמו קודם, בהחלט לקרוא את העצה הבאה. ניתן לפתור וללא עזרה של אחרים!

תנאים מוקדמים עיקריים לחוסר מין בנישואין

איסור על חיסונים על סקס

תקשורת היא בסיס של יחסים באיכות טובה, לא כל כך נוגעת ביסודו של דיונים אלה או יחסי מין. זה עצוב מאוד שרוב הקיטור לא מדברים ביחד בנושא זה בכלל, ואם הם עושים את זה, ואז מרוסק ולא פרודוקטיבי.

דיאלוג טוב הוא שאלת הרצונות, פנטזיות ארוטיות, ניסויים, גם דילמות עם זקפה, הישג אורגזמה ורגישות. חייב להיות דנו כמו לא רע ורע באותו אופן.

הקפד לעיתים קרובות להעלות את הנושא הזה. גם אם אתה מפחד ביישן, לא להתחתן כי זה החצי השני שלך, אשר הורשע לך במגוון רחב של מדינות: איטי, לא בריא, שמחה, עצוב. האם בן הזוג יוכל להבין ולהקשיב לך?

מתח קבוע

גבוה יותר מאשר קרבה ורגשות, אנשים רגילים לקיצוץ בריאות הנפש שלהם. לחיות בעיירות השושל, שם ממהר וחרדה תמיד שולט, זה לא קשה לקבל חלק שחיטה של ​​מתח ותשישות. במצב כזה, קשה לשמור על עצמה אפילו למשימות יומיומיות, ולכן סקס ודאגה למחצית השנייה יש מעבר רבים לרקע.

"אני יחליט על שאלה זו מאוחר יותר" - זהו המיקום השגוי שורש. בזמן שאתה מנסה לעשות את החיים, נכה על ידי נישואים התפר. בן הזוג צריך להיות התמיכה שלך ותמיכה, לא לקבל ריקוד להודות שאנחנו עייפים ולא להתמודד כמו קודם. לתקשר אתה להתגבר על המשבר הזה.

אתה לא תואם ליבידו

אל תבחין הקשה להקל על פתרו את זה.

איסוף מוכן רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. כולם חסרי עניין ומנומסים. רק זה לא צד אחד בלבד כאשר עובד.

בפעם הראשונה אחרי הנישואין, המשקפיים הוורודים עדיין פורחים, שבהם כל מינוס במערכת היחסים, למשל, כגון אי התאמה של הליבידו, אינם compendic.

אחרי כמה שנים של חיים יחד, הפער הופך להיות מורגש, ואת המשקפיים טס מן העיניים. מתברר כי עבורך יש צורך בכל יום, ואת השותף הוא יפה פעמים בשבוע. במקרה זה, יש צורך גם לנהל משא ומתן על כמות או לנפש צעצועי מין לשביעות רצון עצמית.

שרדת תקופה קשה ביחסים שלך

משברים קשים ביחסים, אפילו לא בהחלט קשורים למין, יכול להפריע לקשר המיני שלך. נהדר, אם הצלחת להתגבר על קונפליקטים ואי הבנה, אבל המשקע עדיין יהיה לא נעים לזכור לעצמך. במקרה זה, רק הזמן לממכר חדש זה לזה יעזור, גם בזהירות ובטיפול.

רק פעולות בטוחות וחשובות מאושרות על ידי אהבה לאחר מריבה קשה או תקופה. הטוב ביותר סבלנות ובריא להחזיר את הקרבה שלך לבן הזוג שלך. תחשוב על כל הרצונות הסקסיים או הפנטזיות ששמרת לעצמך, שכן התגובה היתה נבוכה או.הגיע הזמן לדבר ברצינות ולתת לדבר על בן הזוג שלך. אין שום דבר יוצא דופן כי השיחה הרגילה על סקס כי אתה נדחתות במשך שנים רבות יכול לגרום לגל האחרון של רגשות ביחסים.

אתה מבקר חבר חבר

ב מין כנות, ולכן, כי המראה, הרגשות ואת מצב הרוח ניתן להשיג על ידי חלק טוב של שלילי. במצב זה, בני הזוג אפילו לא רוצים להקשיב, קשה "שינית" או "אני לא יודע אותך". ביקורת קבועה מורידה את ההערכה העצמית ורגשות עמעומים. בסופו של דבר, אנחנו מקבלים עניינים מתעללים, שבה שותף יכול כמעט סיעת חיים משותפים.

יש לך ציפיות לא מציאותיות לגבי סקס

סקס מתרחש מוצלח ולא מאוד. הסיבות להשפיע על ההנאה והאורגזמה, בשפע, במיוחד עבור הנשים. לאחר שכל מעשה מיני ימשיך לפחות שעה ומסתיימת עם אורגזמה קסומה, אתה רק תאבד את עצמך.תכנון מין נראה מאוד נדיר ואפילו אפקט allogical על המבט הראשון, אבל זה יכול לסייע ברצינות אם הקרבה הלך לאפס מוחלט ולא יכול אפילו לקוות לחיבה ספונטנית מהאישה.לוח זמנים מדויק צריך לבנות כך ששני השותפים חופשיים מעניינים, מתח וחיים. על פי הניסיון של קיטור רבים, במין הראשון מתוכנן אך מאוחר יותר בסופי שבוע, אבל מאוחר יותר, כאשר שותפים זוכרים כי יחד את הזמן בילה אפקטים לא רק על הגוף, ואת המדינה הנפשית הוא נמשך באופן שווה לתוך המשחק.

טיפים לחידוש הקרבה בין זבל 2

להתבונן למה אתה עושה מדי פעם סקס

אנחנו מורדות של ביצוע משימות או להפחית אותות חריפים ביחסים. ראשית אתה צריך להבין את שתיקה ומקווה כי הבנה הדדית שברירית לא תימשך לנצח. אולי הדברים ישתפרו, אבל המצב יכול גם להיות מחמירות.

שאל את עצמך ואת אשתך, כי כוחות אותך מהזמן כדי להשתיק ולהסתלק במיטה זה לזה בחזרה? כאשר המצב מובהר במבוגר, השותפים זוכרים כמה משועמם מאוד במשך זמן רב חיים סקסי מגיע לנורמלי.

לסיים להצדיק

אנו מוצאים תירוצים לכל דבר בחיים שלנו, מן העובדה שאנחנו לא הולכים לחדר הכושר כל השבוע, לפני דילוג על ימי ההולדת של חברים. לא למצוא תירוצים למה אין לך יחסי מין עם בן הזוג שלך. אתה רק צריך להתחיל עם קטן וללכת יותר - תשוקה לא מופיעה על מקום Rovy. אנחנו לא צריכים לשכוח כי הדברים הם העבודה שבה כל יום היה מונח סודי. כן, זה לא קל, פשוט לעשות צעדים קטנים המורכבת של טיפול, רמזים, מפלרטטת תקשורת, אז אתה בהחלט יכול להחזיר יחסי מין לחיים שלך.

תכנון קרבה

עם כל זה, בני הזוג מאשים את עצמם מדי פעם, והעדיפו לתלות להאשים על בן-זוג הנשמה, אשר "ברור" לא ממש מנסה. נזכיר כי מין חששות שניים, אולי שותף הוא גם לא באקסטזה מן החיים סקסי, כי הפתרון הטוב ביותר יהיה שוב הדיאלוג שוב.השיטה הטובה ביותר שוב להדליק את הניצוץ במערכות היחסים שהחלו ללמוד את עצמם - הוא פרנק עם שותף.

אז המין המתוכנן יכול פשוט ללכת לא מתוכנן ומרגש מאוד.

סקס מתחיל באהבה ובטיפול

אף אחד לא יפריך כי תשוקה סקסית בין נשותיו שחי מתחת לגג אחד, ככל הנראה ילדים, מובנית לא על התפרצויות של הורמונים ורצעים רגעי. הרצון מתחיל לא עם דמות יפה, פנים וארצות איברי המין. אילו שותפים מרגישים כה עמוקים ובהירים.

אז זה הכרחי כדי להראות את ההרגשה הזאת, למצוא שיטות להראות את האהבה שלך ואת הרגשיות ביחס השותף ליום: שלח הודעה עד החצי השני בעבודה, מעיל ללא רמזים לעטוף את רוך משלך. לא לפצח רגשות מישוש!

להתחיל עם עיסוי ולהביא למין

לאחר שנים רבות של מערכת יחסים אפילו מגע הרגיל זה לזה יכול לשנות את הכללים של המשחק. Sexologists, פתרון עסק זה, ממליצים זוגות ברצינות לפטר סקס במשך כמה שבועות ובמקום זה לעסוק נוגע חושני. זה עשוי לסייע להוריד את המתנה ולחץ ממין ולאפשר לך להירגע, כך שתוכל ליהנות קרבה פיזית ותקשורת שוב. נערות ליווי בקריות

אז, מה זה "תרגיל עבור textaile טיפים"?

תן שותף עדין שלך, מגע רך מראש לרגליים. בתורו, המשך לתרגיל לא באותו זמן פעמים 1 בשבוע במשך 20 דקות ולנהל משא ומתן על הקצב המתאים לשניכם.

אולי אתה צריך לעבוד על "התיאבון"

בן הזוג שלך כבר לא כל כך נרגש כמו קודם? זוהי תגובה רגילה לאחר שנים ארוכות של נישואין. משימות יומיות מסוגלים להדיח הכל מן הראש, אבל בכוחך להחזיר את אשת הרוח. אם אתה או בן הזוג שלך לא נגד סקס, אבל פשוט לא במצב רוח, לחשוב על הסכמה עם המחשבה הזאת למען הנאה או השירות עבור מערכת יחסים. תשוקה והתרגשות לעיתים קרובות בעקבות החלטה מודעת לקיים יחסי מין. זה יכול להיות כמו אימון - כאשר אתה מתחיל באופן שווה לצייר את התהליך.

זכור כי סקס צריך להביא הנאה

זוגות רבים לאחר הפסקה ארוכה לחוו את הלחץ והתרגשות לפני הקרבה, כאילו היכרות מראש. למעשה, הריגוש הקל לא מזיק בתהליך, אבל אם אתה מאוד מודאג ואפילו מרגיש אי נוחות - זה אות רע. זכור כי סקס צריך, תחילה להביא הנאה.

בגלל הסרטים והטלוויזיה, רוב הזוגות יש רעיון hyperbolized, מתוח של סקס.

קל לבצע את המטרות שלנו בישראל, במקרה שאתה מודל שיק מן הפדרציה הרוסית. העבודה בישראל מותרת בתחום הפנאי. נשים של מודל חיצוני הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 5600 $.

להתמקד בהתחדנה ולהבין כי כמה לילות הם מושלמים, וכמה לא. להירגע ולבלות יותר זמן, מצחקק, מסנוור ומרמה במהלך סקס. אל תאפשר מצב שבו אחד בני הזוג אינו נוח.

תשמרי על גבולות אזור הנוחות שלך

עם בן זוג פשוט להיתקע בשגרה סקסית: תמיד אותו תנוחה סקסית, בדרך כלל, באותו זמן של היום. כדי לעבור מעבר לשגרה, sexologists מציעים זוגות כדי לדון הפנטזיות שלהם ואת הרצונות שהם אולי התפתחו לאורך זמן, אבל מעולם לא קרה. אם מגיע בגרון עד עכשיו לא מאפשר לך אפילו לדבר בכנות, אז אינטימיים עדיין מוקדם מדי לקרוא.אף אחד לא יתווכח, המראה שלנו ואת התכונות של היחס בהתחלה ובנישואין בנישואין בנישואין, ומעבודה מאוד מאוד. בקרקע זו, מספר עצום של סיבות גדלים למתוח ביקורת על השותף.

Просмотров: 102 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar