menu
person

21:52
שים סקס כדי לטעון: כמו 1% מהקרבה להפוך זוג של 100%

באיזו תדירות זה קורה לעתים קרובות כי שני מבוגרים מושגים על ידי גבהים קריירה מבריק, הם נתפסים על ידי רכוש, ילדים גדלים; ובאותו זמן בחייהם כמעט לגמרי איבד את המרכיב המיני. יש להם יחסי מין, במקרה הטוב, אחד או פעמיים בחודש. או גרוע מזה - לא לשים לב לקרבה של החודשים.

התוכן של המאמר

1 מה היעדר יחסי מין 2 כאשר אתה צריך לדבר 3 עוד כמה המלצות

מה עושה היעדר סקס

במקרה זה, היעדר חיי המין מלווה וקשיים פסיכולוגיים ביחסים.

התקשות סובייטיות וחסרון של מידע זרועו ניחוש שגוי כי ליווי - כל זה משהו, מביש, נתון, על העובדה הזאת צריך להיות שותק. רק כמה יחידות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר עם זנות.

כמובן, קודם כל מצב זה משפיע על הפיזיולוגיה. האיש לא עוסק סקס, משהו כמו רעב: הוא מוטרד, לא יכול לחשוב על שום דבר, בנוסף לאמינו מזון. שלו כואב את העובדה שמישהו יכול להרשות לעצמו לבקר במסעדה היקרה, בזמן שהוא נאלץ להפריע מוצרים מדרגה שנייה מהסופרמרקט. לרוב בצמד אחד של השותפים לא אכפת לי מיפוי חידוש לחיי מין; אבל כדי להחזיר סקס, אתה צריך צרף מאמצים מדהימים.

בנוסף, לא משפיע קרבה על הערכה עצמית של אחד או שני השותפים. האיש מרגיש לא כל כך מוֹשֵׁך. במיוחד לשאת נשים, מרגיש לא רצו. חוסר הקרבה בשורש שולל אישה הזדמנות כזו; מטבע הדברים, מחשבות על בגידה מתעוררות בראש.

כאשר אתה צריך לדבר 2

למה סקס נעלם מן הצמד? אחרי הכל אחרי שתיים, שלוש שנים או יותר של יחסים אנשים לא מפסיקים לאכול, לשתות ולמלא צרכים פיזיולוגיים אחרים. פסיכולוגים מאמינים כי במקרים מסוימים, תקלה הכל יחסים לא מספקים בצמד. כאשר בין שותפים יש תוקפנות מפורשת או נסתרת, הרצון לסמיכות באופן טבעי נעלם. סקסולוגים ממליצים על זוגות כאלה כדי לשלם זמן שוחח עם נשמות. לשבת באווירה נינוחה, ולדון בכל ההיבטים האלה, אשר אתה לא מרוצה. במקביל, יש לבטא רגשות משלו אדם ראשון - "אני מרגיש ש ..."; "הייתי רוצה אותך ..." וכן הלאה. זֶה יאפשר לך לבטא את החוויות שלך ללא חיובים. ולעתים קרובות עבור רוחני קרבה בעקבות הקרבה פיזית.

כמובן, במקרים מסוימים אחד השותפים לא רוצה לשים לב לבעיה באופן עקרוני. כאשר אחד הוא נאלץ סובלים, והשני סוגר את עיניו לצרכיו - יש כאן בעיות בבירור, ולא רק בתחום המיני. זה אפשרי כי איחוד כזה כבר נדנדה, והדרך היחידה החוצה - להתחיל את החיים מאפס. איש אחר אי אפשר לעשות או לאהוב.

עוד כמה המלצות 3

אלה זוגות כי לאט אבל נכון סקס נעלם, מומחים בדרך כלל לתת כמה עצות שימושיות יותר:

לצאת לחופשה או לשנות את המצב. זה מאפשר לך לעשות חידוש בתפיסה, תחושות מחמירות. אם לא ניתן ללכת נופש, אתה יכול פשוט לשכור חדר במלון טוב. כדי לצפות בסרטים פורנו יחד עם סצינות הצתה. להחליט על ניסויים יוצאי דופן.

רוסית שאינם פנסים ומידע נוסף הולכים לנחש שגוי כי למעשה ליווי - כל זה משהו, מביש, נתון, על העובדה הזאת זה לא בלויה. אבל לדברים המעטים יש מידע כי שירות הליווי בישראל אין משותף לחלוטין עם זנות.

רָגִיל אחד, קשה מאוד לבנות מחדש. לדוגמה, אם הוא והיא התרגלו סקס במיקום מיסיונרי, זה לא יהיה קל להביע בקשה עבור בעל פה סקס או להשתמש צעצועים. במקרה זה, זה שימושי להרשות לעצמך ללכת מסגרות - כמובן, מבלי לרחף אירועים.

סקס הוא אחד ההיבטים הבסיסיים, ב אשר בנויים יחסים של שותפים. ובסיבה זו אתה לא יכול לעצום את העיניים בהיעדר קרבה פיזית בצמד. בטווח הארוך, זה מובילה להתפוררות יחסים, בעיות בהערכה עצמית ואפילו מחלות מיניות. אז במוקדם יתקבל אמצעים מתאימים - טוב יותר עבור הרווחה.

Просмотров: 87 | Добавил: igaglia4u | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar